728 x 90

خزانه‌داری آمریکا ۵فرد و ۲نهاد مرتبط با حزب‌الله را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا
وزارت خزانه‌داری آمریکا

وزارت خزانه‌داری آمریکا، اوفک، روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، با صدور بیانیه‌یی خبر از تحریم ۵فرد و ۲نهاد مرتبط با حزب‌الله مورد حمایت رژیم ایران را به‌دلیل فرار از تحریم‌ها و تسهیل فعالیت‌های غیرقانونی در پشتیبانی از حزب‌الله لبنان را داد.

بر اساس بیانیه صادره، افراد تحریم شده به «‌حسن مقلد» و شرکت ارزی «‌سیتکس اکسچنج» که تحت تحریم‌های ایالات متحده قرار دارد برای انجام اقدامات غیرقانونی کمک کرده‌اند.

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی، درباره تحریم‌های جدید گفت «حزب‌الله هم‌چنان به سرمایه‌گذاریهای تجاری به ظاهر قانونی و تسهیل کننده‌های کلیدی برای کسب درآمد این گروه، و هم‌چنین حملات بی‌ثبات‌کننده در سراسر مرز شمالی با اسرائیل، تکیه می‌کند و آمریکا هم‌چنان بر پیگیری بی‌امان منابع اصلی درآمد حزب‌الله و محدود کردن توانایی آن برای بی‌ثبات کردن بیشتر منطقه متمرکز است».
وزارت خزانه‌داری در بیانیه خود هم‌چنین افزود که که شرکت صرافی مقلد به‌عنوان «جبهه مالی» برای حزب‌الله عمل و برای خرید اسلحه برای شبه‌نظامیان پول فراهم می‌کرد، در حالی که حسن مقلد، فردی فرصت‌طلب بوده که از مشقت لبنانی‌ها به نفع حزب‌الله سوءاستفاده می‌کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c499a04f-dc77-4c36-bf22-544a5fbb6ae2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات