728 x 90

رسانه حکومتی: دولت رئیسی، دولت تکذیبیه است، لاپوشانی می‌کند

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی ۱۳ اردیبهشت، نوشت، این روزها مشکل افزایش شدید قیمت دارو و کمبود داروهای اساسی و حیاتی که تعداد آنها روزبه‌روز افزایش یافته و به ۳۰۰ قلم رسیده به مشکل حاد جامعه تبدیل شده.

در حالی که مردم این معضل را با پوست و گوشت خود احساس می‌کنند، مسئولان، مدعی اختصاص ارز به دارو و برطرف شدن مشکلات هستند که به‌گفته مدیرعامل انجمن تالاسمی این قبیل اظهارات فقط حکم پاشیدن نمک به زخم بیماران دارد...
رسانه حکومتی در ادامه به بی‌خیالی سردمداران مافیای حکومتی اعتراف کرد و افزود: متأسفانه واقعیتی که مسئولان از آن طفره رفته و سعی در لاپوشانی کردن آن دارند این است که زخم عفونی تحریم هر روز عمیق‌تر شده و گستره‌های بیشتری از جامعه را زمینگیر می‌کند. متأسفانه نبود ارز، عدم تخصیص به موقع ارز به صنایع دارویی، کمبود شدید نقدینگی در زنجیره تأمین دارو باعث شده مردم نگران افزایش هزینه‌های زندگی و تهدید جدی سلامتشان باشند. .
غافل از آن که عدم قبول واقعیات و نپذیرفتن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی را در پی خواهد داشت که کمترین آن، گشودن درها به سوی انواع بحرانهاست. .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d5393727-7431-4e99-81d0-d12b233e4a94"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات