728 x 90

اسراییل دستور تخلیه برخی محله‌های شهر رفح را صادر می‌کند

تصویری از وضعیت در غزه
تصویری از وضعیت در غزه

تایمز اسرائیل- دوشنبه ۱۷اردیبهشت - ارتش اسراییل با استفاده از تراکت، پیامک و تماس تلفنی به مردم غزه دستور تخلیه محله‌های رفح را می‌دهد.
ارتش اسراییل در حال حاضر شروع به پرتاب تراکت در شرق رفح، ارسال پیام های متنی و تماس تلفنی با فلسطینیها کرده است که در آن دستورالعمل مناطقی که باید تخلیه شوند و مسیرهایی که باید به سمت یک منطقه انسانی تعیین شده طی شود را مشخص کرده است.
دستور تخلیه در حال حاضر فقط برای برخی از محله‌های شرقی رفح اعمال می‌شود و نه کل شهر رفح در جنوب غزه. ارتش اسراییل نقشه‌ای را منتشر کرده که مناطق را نشان می‌دهد.

ارتش در بیانیه‌یی اعلام کرد: «بر اساس تأیید رده‌های سیاسی، ارتش اسراییل از مردمی که تحت کنترل حماس هستند، می‌خواهد به‌طور موقت از محله‌های شرقی رفح به منطقه بشردوستانه گسترده تخلیه شوند».

در این بیانیه آمده است: «این موضوع با توجه به ارزیابی مداوم از وضعیت به تدریج پیشرفت خواهد کرد».

 

 

منطقه بشردوستانه گسترده در مناطق المواسی al-Mawasi و خان ​​یونس شامل بیمارستانهای صحرایی و اردوگاههای خیمه‌ای برای آوارگان فلسطینی است و ارتش اسراییل می‌گوید «اخیراً کمکهای بشردوستانه به غزه افزایش یافته است»...

این بیانیه می‌افزاید: «ارتش اسراییل تعقیب حماس در همه جای غزه تا زمانی که همه گروگانهایی که آنها در اسارت دارند به خانه بازگردند، ادامه خواهد داد».

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b685a19c-c7c0-4462-9e92-360dad3c0432"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات