728 x 90

دور زدن سیستم پدافند هوایی رژیم ایران توسط اسراییل

پدافند اس - ۳۰۰
پدافند اس - ۳۰۰

نیویورک تایمز (اول اردیبهشت) -حمله اسراییل به رژیم ایران نشان‌دهنده توانایی آن در فرار از پدافند هوایی تهران است. این حمله تلافی‌جویانه به یک سیستم دفاعی در نزدیکی نطنز، شهری در مرکز ایران که برای برنامه تسلیحات هسته‌یی این کشور حیاتی است، آسیب رساند.
به گفته مقامات غربی و ایرانی، حمله هوایی اسراییل به ایران در روز جمعه به یک سیستم دفاع هوایی آسیب رساند. در این حمله محاسبه شده، اسراییل پیام می‌دهد که این کشور می‌تواند سیستم‌های دفاعی ایران را بدون کشف دور بزند و آنها را فلج کند.

 

به گفته دو مقام غربی و دو مقام ایرانی، این حمله به یک آتشبار دفاعی در نزدیکی نطنز، شهری در مرکز ایران که برای برنامه تسلیحات هسته‌یی این کشور حیاتی است، آسیب رساند... .
دو مقام ایرانی که درباره حمله اسراییل صحبت کردند گفتند که اسراییل یک سامانه ضدهوایی اس-۳۰۰ را در یک پایگاه نظامی در استان اصفهان هدف قرار داده است.
گزارش این مقامات توسط تصاویر ماهواره‌ای تحلیل شده توسط نیویورک تایمز پشتیبانی می‌شود که نشان می‌دهد رادار یک سامانه اس-۳۰۰ در پایگاه هشتم شکاری اصفهان آسیب دیده است.
دو مقام غربی گفتند که یک موشک از یک هواپیمای جنگی دور از حریم هوایی اسراییل یا ایران شلیک شده است و این سلاح شامل فناوری است که آن را قادر می‌سازد از دفاع راداری ایران فرار کند. این دو مقام ایرانی گفتند که ارتش میگوید روز جمعه هیچ چیزی از جمله پهپاد، موشک یا هواپیما وارد حریم هوایی کشور نشده است... .

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34041eb7-a66d-49e0-8cdd-348e7eb8cc2e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات