728 x 90

ادبیات و فرهنگ,

یک انتقاد به مردم ایران

-

بنده یک انتقاد به مردم ایران دارم، که بابا آخر چرا این تلویزیون حکومتی را تحریم کرده‌اید؟ اسمش را پشم‌و‌شیشه گذاشته‌اید و کانالش را بسته‌اید، اما می‌دانید که با این کار از چه چیزهایی محروم می‌شوید؟

مگر شما دنبال آگاه شدن از وضعیت این حکومت نیستید؟
آخر شما می‌توانید خیلی سریع، صریح، بی‌پرده، مجانی، بدون نیاز به تحلیل و تفسیر، هم آخرین وضعیت ولی‌فقیه، و هم آخرین اخبار و وضعیت مقاومت ایران را بشنوید و ببینید.

اگر می‌گویید ما آن‌قدر از این رژیم نفرت داریم که اصلاً تحمل دیدن این تلویزیون کثیف و دروغگو را نداریم، حداقل هفته‌ای یک بار، به نمایشهای جمعه نگاه کنید. آنجا، کاملاً و به‌سادگی همه جیک و پیک نظام را می‌توانید در بیاورید. آنجا خواهید دید که همه‌ی الدروم بلدرمهای بسیج و سپاه و رزمایشها و فیلمهایی که از اقتدار نظام در می‌آورند، و... . در یک دقیقه، در حرفهای این امامان جمعه، دود و باد هوا می‌شود.

آخر آدم باید وقت شناس باشد. از چیزی که این‌قدر برایش فایده دارد و به این سرعت آدم را از جستجوی اخبار و شنیدن تحلیل و تفسیر و... برای شناخت وضعیت رژیم بی‌نیاز می‌کند که نباید گذشت.

اگر هر هفته نمی‌رسید، حداقل هر فصلی یکبار ببینید. هر سالی یکبار ببینید. آخر این آخوندهای نمایش جمعه آن‌قدر صاف ساده و پوست‌کنده حرفها را می‌زنند که در چند کلامشان به‌سادگی لو می‌دهند که ولی‌فقیه دارد می‌لرزد. هرچه تلویزیون رژیم مصاحبه می‌گیرد و مفسر می‌آورد و رپرتاژ درست می‌کند و تبلیغ علیه مقاومت می‌کند و فیلم سینمایی درست می‌کند که بگوید این مقاومت گروهک است، یک آخوند صاف و ساده بالای منبر می‌آید و خیلی صریح همه‌ی اخبار مقاومت را می‌گذارد کف دستتان. مفت و مجانی.

اگر باز می‌گویید بابا به خدا ما عقمان می‌گیرد اصلاً به این تلویزیون رژیم نجس دست بزنیم یا نگاه کنیم، می‌گویم باشد حداقل سالی یکبار اخبار حرفهای این امام جمعه‌های ببوی منبری را یک مرور سریع بکنید. مثل خبرهای همین دیروز نمایش جمعه را که در مورد گردهمایی مقاومت گفته‌اند برای یکسالتان بس است. به خدا خیلی سود دارد. همه چیز را لو داده‌اند.

تو را به خدا دیگر تقابل نکنید. از هر کدام یک سطر بخوانید. تا ببینید چه آتشی در خوابگه مورچگان افتاده. آخر اینها که حرف خودشان را نمی‌زنند. از ستاد نمایش جمعه برایشان یک ورقه می‌آید که شخص ولی‌فقیه نوشته. سهم و حرف هر کس را هم معین کرده که تو چی بگو. تو چی بگو. آخر اینها آن‌قدر وقتشان صرف مفتخوری هست که وقت نمی‌کنند خودشان برای منبرشان فکر کنند یا خبر بخوانند. تازه، مرز سرخ یا خط قرمز را هم خود ولی‌فقیه کنار گذاشته. آخر اوضاع درب و داغان است.

باز اگر تقابل کنید من ناچارم نفرت شما از این رژیم را مقدس بدانم، ولی خواهش می‌کنم این یک صفحه را که من جمع‌آوری کرده‌ام بخوانید. یا یک نگاه از سر تا پایش بیندازید. هم می‌فهمید که مقاومت ایران (همان گروهک! که در طول این سی و چند سال چند صدمیلیارد بار از رسانه‌های رژیم شنیده اید) تا چه حد قوی و قدرتمند است، هم می‌فهمید که عمامه‌ی ولی‌فقیه را کدام باد دارد می‌برد. خواهشمندم بخوانید:
از شیراز، بجنورد، اصفهان، اهواز، بوشهر، قزوین، سمنان، کرج، زنجان، ساری، تبریز، ... . و همهٴ شهرهای دیگر این جیغ آخوندهاست که در آمده. این را هم من تا توانسته‌ام خلاصه کرده‌ام:
ـ آخوند اسدالله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز: تجمع ورشکستگان سیاسی کشورهای غربی و نمایندگانی از کشورهای مرتجع حضور داشتند، حضور این افراد و شخصیتها در تجمع منافقین، بیانگر دشمنی آنها با نظام اسلامی... است.

ـ آخوند ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد... به دیدار منافقین با مسئولان این کشور اشاره کرد و گفت: این رفتارهای نادرست سعودیها عواقب ناگواری برایشان خواهد داشت.

-آخوند سید یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان با اشاره به اقدام های آل سعود در حمایت و همکاری با منافقین در فرانسه که به قول خودشان مهد آزادی است گفت: عربستان با پول مردم این کشور از یک گروهک تروریستی حمایت می‌کند.

ـ امام جمعه اصفهان: کسانی که جمع می‌شوند و از ترور حمایت می‌کنند باید بدانند که ترور دامن خودشان را می‌گیرد مانند حادثه تروریستی جدیدی که در فرانسه!

ـ آخوند محسن حیدری امام جمعه اهواز و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آل سعود می‌داند که ظرفیت منافقین چقدر است

ـ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به‌عملیات تروریستی در فرانسه آن را محکوم کرد و گفت که این اتفاقها باید برای سران اروپا به‌عنوان عبرت تاریخی تلقی شود تا خود و جامعه را دچار بحران نکنند.

ـ امام جمعه موقت قم: از تروریستهای آشوب‌طلب و مزدور حمایت نکنید کشورهای غربی دست از حمایت تروریست ها و منافقان بردارند

ـ خطیب جمعه اراک: آل سعود و وهابیت تکفیری خیال می‌کنند با ازدواج های سیاسی میان منافقان و صهیونیستها، موفقیت و پیروزی به دست می‌آورند،
ـ امام جمعه سمنان تأکید کرد: در هفته جاری دولت فرانسه به منافقین مجوز برپایی گردهمایی داد که در این گردهمایی نمایندگانی از آمریکا و برخی دولتهای غربی با هدف مطرح کردن دشمنان ملت ایران و ترکی فیصل رئیس سابق سازمان امنیت و اطلاعات رژیم سعودی شرکت داشتند.
ـ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: آل سعود... راه بنی امیه و بنی عباس را ادامه می‌دهد و در زباله‌دان تاریخ جای خواهند گرفت.
ـ نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: ملت ایران می‌خواهند که در مقابل کشورهایی نظیر عربستان سعودی محکم و قاطعانه عمل شود زیرا آنان شمشیر بر علیه ایران را از رو بسته‌اند.
ـ آخوند محسن مجتهد شبستری امام جمعه تبریز عربستان باید بداند که با اتکا به این گروهک ورشکسته نمی‌تواند هیچ آسیبی به ایران بزند و آرزوی تضعیف و براندازی ایران اسلامی را به گور خواهد برد.

 

طنز از بیژن روشن

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c4b128dd-71b3-4a58-82f4-cd86fe5e414b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات