728 x 90

سالگرد پیروزی بزرگ مقاومت و لغو نامگذاری تروریستی سازمان مجاهدین در انگلستان - سخنرانی خانم مریم رجوی

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت
خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت

خانم مریم رجوی تاکید کرد: پس از حکم قطعی دادگاه استیناف انگلستان، اتحادیه اروپا نیز باید نام مجاهدین را از لیست سازمانهای تروریستی حذف کند و مقاومت ایران برای دمکراسی و حاکمیت مردمی را برسمیت بشناسد.

دادگاه انگلستان حکم تاریخی خود را در باره لغو نامگذاری تروریستی سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد و اجازه تجدید نظر و استیناف خواهی را از دولت انگلیس در باره این حکم سلب نمود. لرد فلیپس قاضی القضات انگلستان که حکم تاریخی دادگاه استیناف را صادر کرده است امروز در دادگاه تاکید کرد دولت انگلستان بایستی کلیه هزینه روند استیناف و فرجام خواهی از جمله هزینه های مجاهدین را بپردازد.
همزمان با صدور این حکم، جشن پیروزی در اشرف، پاریس و لندن به طور همزمان برگزار شد. 
رئیس جمهور برگزیده مقامت ایران حکم امروز دادگاه استیناف انگلستان را یک پیروزی بزرگ برای مردم ایران و یک رسوایی برای آخوندها و مماشاتگران دانست  و گفت:

خانم‌ها ، آقایان
چند ساعت قبل، دادگاه استیناف انگلستان، تحت ریاست قاضی القضات فیلیپس، درخواست اجازه وزیر کشور انگلستان برای استیناف خواهی از حکم پوئک را رد کرد.
بنابراین حکم قطعیت می یابد و امکان فرجامخواهی نیز وجود ندارد. ابتدا، میخواهم به شاکیان بخاطر ابتکار عمل شجاعانه شان برای به چالش طلبیدن این بی عدالتی بزرگ تبریک بگویم. اراده قاطع شما در جانبداری از عدالت عاقبت بر دولت پیروز شد.
من به همگی شما بخاطر شجاعتتان درود میفرستم.
بنابراین، برچسب تروریزم فرو ریخت.
دوران بی‌عدالتی بزرگ علیه مقاومت ایران به پایان رسید.
برای ملاها و مماشات‌گران رسوایی به جا ماند این پیروزی بزرگی برای مردم ایران ، برای جوانان و کارگران شجاع است با تظاهرات روزهای اخیر، رژیم را به لرزه درآورده‌اند.
اجازه بدهید به مجاهدین شهر اشرف تبریک بگویم.
آنها این پیروزی را با پایداری و رنج خود کسب کردند.
و به مسعود رجوی رهبر مقاومت تبریک می‌گویم 

رئیس جمهور برگزیده مقاومت تأکید کرد: حال بعد از حکم دادگاه استیناف دولت انگلستان باید به قانون شکنی و بی عدالتی پایان بدهد، به حکم دادگاه گردن بگذارد و بلادرنگ نام مجاهدین را از لیست حذف کرده و همه محدودیتهای ناشی از این نام‌گذاری را لغو کند. بعد از حکم دادگاه استیناف، دیگر هیچ بهانه‌یی برای اتحادیه اروپا جهت نگهداشتن مجاهدین در لیست تروریستی نیست. نامگذاری مجاهدین توسط این اتحادیه بر مبنای تصمیم وزیر کشور انگلستان بود که اکنون دادگاه استیناف حکم بر غیر قانونی بودن آن داد.
این نام‌گذاری باید لغو شود همین امروز و همین حالا
هر گونه تعلل از جانب دولت انگلستان یا اتحادیه اروپا برای حذف نام مجاهدین از لیست، سرپیچی از حکومت قانون است. این یک امتیاز آشکار به فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران خواهد بود.
بر اساس حکم پوئک، سازمان مجاهدین به هیج وجه مشمول برچسب تروریسم نمیشود و ادامه این برچسب غیرقانونی و غیرعقلانی است، حال بعد از قطعی شدن این حکم، دولت آمریکا نیز باید مجاهدین را از لیست تروریستی خارج کند. برچسب تروریسم به اپوزیسیون رژیمی که به تصریح دولت آمریکا فعالترین حامی تروریسم در جهان است، بیشترین کمک‌رسانی به همین رژیم است.
برچسب تروریسم شاخص اصلی دوران مماشات با ملایان است. حالا این دوران به پایان رسیده است.
بنابراین، اروپا باید سیاست جدیدی اتخاذ کند.
رئیس جمهور برگزیده مقاومت پس از اشاره به «خساراتهای زیادی» که براثر برچسب ظالمانه تروریستی به مردم و مقاومت ایران وارد آمده ، افزود: سیاست مماشات شکست خورده است و گزینه حمله نظامی راه حل نیست. تغییر دمکراتیک به دست مردم و مقاومت ایران تنها راه حل ممکن برای مسأله ایران است. مردمی که با تحریم گسترده نمایش انتخابات مجلس ملایان در مارس گذشته، خشم و نفرت خود از این رژیم و آمادگی شان برای تغییر را به نمایش گذاشتند
در سه هفته اخیر، مردم 6 شهر در جنوب، غرب و مرکز ایران به قیام و تظاهرات علیه ملایان دست زده‌اند. ده ها تظاهرکننده کشته و مجروح شمار بیشتری دستگیر شده اند. کسانی که در غرب به تغییر رفتار فاشیسم مذهبی امید دارند، بدنبال سراب هستند. تغییر رفتار برای این رژیم هیچ معنایی جز سرنگونی ندارد. به همین خاطر هرگز رفتارش را تغییر نخواهد داد تغییر رژیم در ایران بدست مردم و مقاومت سازمان یافته آنها تنها راه مقابله با تهدیدات فزاینده رژیم ملایان است. زمان بسیار کوتاه است. زمان عمل فرا رسیده است. دولت فرانسه به عنوان رئیس آتی اتحادیه اروپا باید این بن بست را با حمایت از تغییر دمکراتیک در ایران به شکند.
.
در ادامه جشن پیروزی مقاومت ایران، خانم مریم رجوی در جمع ایرانیان و حامیان مقاومت ایران در اورسوراز سخنرانی کرد.
سلام و تبریک به همگی شما
طلسم برچسب تروریستی را درهم شکستید.
شما پیروز شدید،
و روسیاهی برای رژیم آخوندی و مماشات گران باقی ماند
هموطنانی که در شهرهای سراسر ایران بهای سنگینی به خاطر این برچسب ظالمانه پرداختید،
ایرانیان دور از وطن که هفت سال است برای مقابله با این راهبند، در سرما و گرما رنج می کشید و تلاش می کنید،
دوستان فرانسوی، همسایگان عزیزما ن در اور، آقای شهردار ، اعضای شورای ملی مقاومت
هم چنین اشرفی های قهرمان که در قلب این نبرد و نیروی انگیزاننده آن بودید
این پیروزی شماست. بله این پیروزی شماست.
اجازه بدین چند جمله با دوستان فرانسوی صحبت کنم. هموطنان عزیز، حکم دادگاه استیناف انگلستان را شنیدید. لرد فیلیپس قاضی القضات انگلستان شخصا ریاست این دادگاه را برعهده گرفته بود. حالاصبر کنید ببینیم دولت انگلیس چه میکند؟ آیا به قانون تن می دهد یا بازهم خودسری و قانون شکنی پیشه میکند؟
حکم امروز، رأی دادگاه قبلی را در باره مجاهدین، برحق و غیرقابل استیناف شناخت. به این ترتیب لغو برچسب تروریستی و رفع ممنوعیت از سازمان مجاهدین خلق ایران قطعی شد و دیگر امکان تجدید نظر و فرجام خواستن هم وجود ندارد.
پارسال مسعود پیام داد: « در جایی که هنوز یک قطره قانون و یک ذره آزادی و وجدان وجود دارد، تردید نکنید که ما پیروز میشویم . مبارزه بر سر حذف یاوه ی تروریستی ،اکنون مبارزه ای است با پیروزی محتوم . برچسب زنان ، هرکه هستند، محکوم به شکست هستند. صبرکنید ببینیم این نامگذاری پوسیده و در هم شکسته ، چه مدت دیگر دوام می آورد».
بله حالا از حکم امروز طنین گام های استوار جوانان به جان آمده ایران شنیده می‌شود که برای به زیر کشیدن فاشیسم ولایت فقیه خیز برداشته‌اند. درود بر همه شما.
-طنین شعارهای دانشجویان و کارگران و زنان تحت ستم ایران و پژواک پایداری پرشکوه اشرف قهرمان.
-بازتاب عطش شعله‌ور مردم ایران برای آزادی و تغییر دمکراتیک بدست مردم و مقاومت ایران است
-امروز بزرگترین راهبند در انگلستان درهم شکست. چند روز پیش لرد فریزر دادستان پیشین اسکاتلندبه درستی گفت: بزرگترین مشوقی که تاکنون به رژیم آخوندی داده شده، همین برچسب تروریستی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران است. دیکتاتوری آخوندی در رسانه‌های خود به این واقعیت اعتراف می کند این برچسب بالاترین مشوق و حلوایی بوده است که کشورهای غربی در یک دهه گذشته به فاشیسم دینی داده اند. و حالا من صدای هموطنانم و صدای مردم ایران را می شنوم که خطاب به 35 شاکی از پارلمان انگلستان در همین پرونده که از برچسب تروریستی علیه مجاهدین دست به شکایت زده بودند، میگویند : متشکریم.
رئیس جمهور برگزیده مقاومت پس از قدردانی از همه نمایندگان هر دو مجلس عوام و اعیان انگلستان، حقوقدانان و حامیان مقاومت که در رقم زدن این پیروزی نقش برجسته‌یی ایفا کردند، افزود:
با این حکم، نبرد سیاسی و حقوقی هفت ساله جنبش مقاومت در انگلستان به پیروزی رسید.
این پیروزی از آن مردم ایران است. از آن دانشجویان، کارگران، و زنانی که با قیام ها و تظاهرات شجاعانه خود، حکومت آخوندها را به لرزه انداخته‌اند. این شکوفه پایداری پررنج مجاهدان آزادی در شهر اشرف است. درود بر شما اشرفیها و پایداری پرشکوهتان.
این نتیجه صحت استراتژی و خطوطی است که بخصوص از پنج سال پیش توسط رهبر این مقاومت مشخص شده و در بغرنج‌ترین ایام تاریخ ایران، به اثبات رسیده است. از منظر عدالت و حقیقت، برچسب تروریسم هیچگاه در مورد مجاهدین پذیرفتنی نبوده است.
بنابراین، حکم دادگاه انگلستان، فراتر از رفع اتهام از جنبش مقاومت است. برای ما این نشانه تغییر دوران است. تغییر دوران از رژیم به ضد رژیم. از دیکتاتوری به آزادی و از فاشیسم سیاه به دمکراسی
بله، سرمایه‌گذاری عظیم ده ساله آخوندها برباد رفت. محور اصلی کارزار شیطان‌سازی علیه این مقاومت درهم‌شکست. و بزرگترین دستاویز برای انهدام مقاومت فروریخت. جای شهیدان آزادی و استقلال ایران در مهیب ترین بمباران ها خالیست. راستی که از این برچسب چه خسارت ها به مردم ایران رسید. چه جراثقالها بر پا شد و چه جوانانی به دار کشیده شدند.
رئیس جمهور برگزیده مقاومت پس از تشریح اعتلای مقاومت ایران و ریزش و انحلال رژیم آخوندی افزود:
هم‌میهنان
پس از احکام سه گانه در دادگاه عدالت اروپا، در پوئک، و حالا در دادگاه استیناف انگلستان، اتحادیه اروپا دیگر هیچ توجیهی برای برچسب تروریستی ندارد.
به شورای وزیران می‌گوییم این برچسب آخوندنشان و این علامت ننگین همدستی با فاشیسم مذهبی را از پیشانی خود بردارید و از پیشگاه مردم ایران عذر به خواهید.
در آمریکا هم، اگرچه وزارت خارجه اخیرا تأکید کرد رژیم آخوندی «مهمترین و فعالترین حامی تروریسم در جهان است»، و اگرچه مقام های ارشد تصریح می‌کنند که این رژیم «هستهٴ چالش های موجود » محسوب می‌شود و «کابوس کاملی است که تمامی منطقه را تهدید می کند» ، اما تا وقتی که از برچسب ظالمانه تروریسم علیه این مقاومت دست بر ندارند، هم‌چنان به کابوس بنیادگرایی و ترور و خونریزی، امداد می‌رسانند.
فارغ از هر گرایش سیاسی و فارغ از هر سیاستی، نفی رژیم و تغییر دمکراتیک در ایران، لازمه صلح و آرامش در منطقه و جهان است. بنابراین اجازه بدید که مجددا تکرار کنم که تغییر دموکراتیک درایران لازمه نفی این رژیم ضدبشر، این دیکتاتوری مذهبی و این تهدید جهانی تروریسم است. این تغییر دموکراتیک در ایران فقط به فقط به کمک این مقاومت و مردم ایران به دست خواهد آمد. بنابراین
یاران مقاومت
برای به دست آوردن نتیجه مطلوب و آن چه که مردم ایران می خواهند، چنان که مسعود گفته است، باید:«قبل از هر چیز به دست ها و توانایی‌های بالقوه و بالفعل خود بنگریم. کس نخارد پشت ما جز ناخن انگشت ما». « حق و عدالت و آزادی را به‌رایگان به‌کسی هدیه نمی‌کنند. بایدکه با هفت کفش و کلاه و عصای آهنین و با عزم و ارادهٴ پولادین و با عبور از دریای رنج و خون به آن رسید و آن‌را به‌دست آورد».
با همین ایمان، مقاومت ایران، هفت خوان برچسب تروریستی را در نوردید و باز هم با حمایت همه شما یاران همواره حاضر این مقاومت در اینجا، در سراسر دنیا، و در همه صحنه ها در جاده پیروزی محتوم به آن ادامه خواهیم داد.
و با همین ایمان و شکیبایی، با همت جوانان دلیر ایران زمین و رزم و جانفشانی مجاهدان آزادی در شهر اشرف، فاشیسم مذهبی را به زیر خواهد کشید. آری.
از این جا مجددا سلام میکنیم به همه اشرفیها و مطمئنیم که با پشتازی شما مقاومت ایران و مردم ایران به پیروزی خواهند رسید.
سلام بر آزادی
سلام بر مردم ایران
سلام بر همه شما


سپس شماری از مسئولان و اعضای کمیسیونهای شورای ملی مقاومت ایران به سخنرانی پرداختند.
در پایان این مراسم برنامه های هنری توسط مجاهدین شهر اشرف برگزار شد.

در پایان جشن پیروزی مقاومت ایران، خانم مریم رجوی گفت:
بسیار بسیار لحظات خوبی بود بخصوص وقتی که اشرفی ها را دیدیم با همه عزم و اراده و با همه شادی و نشاطشان ، جای همه ما آنجا خالی ، دچار بسیار افسوس شدیم انشاالله که هر چه سریعتر ما هم بتوانیم کنار آنها باشیم و از این همه غرور و افتخار استفاده کنیم.
فکر می کنم که امروز این همه شادی و شعف اشرفی ها و همچنین خوشحالی شما و همه هموطنانمان در داخل و خارج کشور یک پیام بسیار مهمی به همراه دارد . پیامش اینه که دوران غم ، سیاهی ، پریشانی و اختناق و دیکتاتوری رو به پایان است و این طلیعه آن است. می خواهم به شما بگویم که بخصوص باید بعد از این پیروزی و پیروزیهای بزرگ منتظر واکنش ها و عکس العمل های دشمن بود که بسیار بسیار برآشفته و غمگینه ، اما مثل همیشه شما برای آن آماده اید و مطمئنم که باز بازهم ترفند بکار ببرد و هر توطئه ای را که براه بیاندازد نهایتا در آن شکست خواهد خورد. بنابراین فراموش نکنید اشرفی ها و همه شما و همه هموطنانمان در هرجا که هستند درست است که نخستین مانع در هم شکسته شد و ما به یک پیروزی بزرگ دستیافتیم اما این واقعیه که مردم و میهن ما هنوز زیر سلطه یک دیکتاتوری مذهبی و زیر سلطه یک فاشیسم مذهبی هستند و تحت حاکمیت این دیکتاتوری مذهبی رنج ، عذاب و شکنجه فقط نصیب آنها میشه ، آنها از فقر و گرسنگی و از تحقیر و نابرابری و از سرکوب بیرحمانه در رنج و عذابند. بنابراین مبارزه با برچسب تروریسم یادمان باشد که از روز اول هدف داشته و آن آزادی مردم ایران بوده ، بنابراین تا برقراری آزادی در میهن اسیرمان این مسیر ادامه خواهد داشت .
موفق و پیروز باشید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49759d3e-fe70-42f5-a9ae-f91bf203979c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات