728 x 90

آخوند ذوالنوری: آقای رئیس‌جمهور از شما شکایت شده سرقت علمی داشتید

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

هر چه به‌روز انتخابات نمایشی رژیم نزدیک می‌شویم درگیریهای باندی شدت می‌گیرد و آخوند مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع به‌ روحانی می‌گوید که از شما شکایت شده که سرقت علمی داشتید.

در حالی‌که رئیس‌جمهور ورشکسته ولایت فقیه به‌رغم حذف کاندیداهای باند خودش، به‌ یقه‌درانی ذلیلانه برای نمایش انتخابات آخوندی پرداخت و گفت: بیاییم سر صندوق آراء حالا ممکن است بعضی‌ها به‌آن صدی که می‌خواستند نرسند به‌ ۹۰ برسند به‌ ۸۰ برسند به‌ ۷۰ برسند اما نباید ما این وظیفه مهم خودمان را فراموش بکنیم و باید در این مقطع تاریخی بدانیم که حضور ما در صحنه تا چه حد تاثیر‌گذار هست.

 

از سوی دیگر، آخوند ذوالنوری رئیس کمسیون امنیت مجلس رژیم، در واکنش به‌اعتراف روحانی به‌ انتصابات بودن نمایش انتخاباتی، رئیس‌جمهور ولایت را به‌شدت مورد حمله قرار داد و گفت دکترای او تقلبی و مدرک آن سرقت علمی بوده است:

«تذکر من به‌ جناب آقای رئیس‌جمهور هست، امروز شما در ذهن مردم شبهاتی ایجاد می‌کنید و انتخابات را تشبیه به‌ انتصاب می‌کنید آقای رئیس‌جمهور ما آدم‌های زیادی داشتیم در کشور اگر واقعاً انتصابات بود نظام اجازه می‌داد امروز شما روی کرسی ریاست‌جمهوری بنشینید؟ چرا ذهن مردم را خراب می‌کنید؟ آیت‌الله کلانتری از شما شکایت کرده که سرقت علمی داشتید و پایان نامه دکترای شما مال ایشون هست پس چرا می‌گویید من حقوقدان هستم حداقل باید این نشان بدهد خودش را که شما واقعاً حقوقدان هستید و قانون اساسی را می‌توانید تشخیص بدهید و خلاف آن حرف نزنید».

 

پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع در واکنش به‌ حذف کاندیداهای باند مغلوب رژیم، نسبت به‌ عواقب بدی که در انتظار نظام و باند غالب است هشدار داد:

«چرا باید با هیجانات سیاسی و هدفهای نازل سیاسی ارکان مردم‌سالاری را تخریب کرد؟ تعجب‌آور است که عده‌یی فکر کردند با تخریب نهاد مجلس و حرفهای ناصواب حرکتی احیاگرایانه را تعقیب می‌کنند. به‌هیچ‌وجه صلاح کشور نیست که برای انتخابات جریانهای سیاسی خدمات رکن اصلی مردم‌سالاری کشور را در انظار مردم تباه جلوه دهند، تخریب و تحقیر مجلس ظلم به‌ مردم‌سالاری و انقلاب است. کسانی که چنین کنند سنت الهی است که بد عاقبتی پیدا می‌کنند چرا عده‌یی تصور می‌کنند هر چه در کاستیها مبالغه نمایند و آن را به‌ سیاه‌نمایی بزرگ تبدیل کنند برای جریان سیاسی خود امید پیروزی خلق می‌کنند این روش فرصت‌طلبانه برای بی‌هنران کار کرد دارد».

 

مجلس ارتجاع بار دیگر صحنه جنگ‌وجدال و بحران بر سر تقاضای رد شده مذاکره ظریف از ترامپ بود:

عباس پاپی‌زاده: این اقدام شما از موضع ضعف و برخلاف منافع ملی هست و دیدید که ترامپ چگونه با پیامی که در توئیتر گذاشت شما را تحقیر کرد،. آقای ظریف تا دیر نشده از ابراز این مواضع ذلیلانه در قبال گستاخی آمریکا عذرخواهی نمایید.

علی گلمرادی: من تعجب می‌کنم وزیر امور خارجه کشور باز باب مذاکره و سازش کاری را فریاد می‌زند لازم است عذرخواهی بکند.

اگر چه جناب روحانی زود دیر شد و صادقانه و شجاعانه اعلام کردید که بلد نیستم کشور را اداره کنم کاش زودتر این کار را انجام می‌دادید و کنار میرفتی.

پورابراهیمی: امروز وزیر امور خارجه ما در یک ادبیات گستاخانه و سخیف موضوع بحث مذاکره با آمریکایی‌ها را مطرح می‌کند آقای رئیس‌جمهور یا شما باید عذرخواهی کنید یا وزیر امور خارجه آقای وزیر امور خارجه شما وزیر امور خارجه کدام کشور هستید ما باید محاکمه کنیم آمریکایی‌ها را شما می‌خواهید مذاکره کنید قباهت از این بالاتر؟؟؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/275202c6-3693-4510-adda-04e4b1b193f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات