728 x 90

آخوند روحانی: با مشکل تحریم بی‌نظیر روبرو هستیم، بدون تعامل با جهان زندگی کردن بسیار سخت است

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی در مراسم حکومتی بازگشایی دانشگاهها باز هم از شرکت حضوری خودداری کرد و به‌صورت آنلاین سخنرانی کرد و گفت با رژیم ولایت فقیه با تحریم بی‌نظیر مواجه است و بدون تعامل با جهان زندگی کردن سخت است.

آخوند روحانی: «ما امروز با دو مشکل بزرگ کشور ما مواجه هست و همه ما می‌دانیم مشکل بسیار شدید تحریم بی‌نظیر نه در تاریخ ایران شاید کمتر در تاریخ جهان! ما امروز در شرایطی هستیم که درآمد نفتی ما در یک سال در سال نود، ۱۲۰میلیارد دلار بوده و در سال گذشته یعنی سال۹۸ کمی بیش از ۲۰میلیارد از ۱۲۰ تا ۲۰ و این نشان می‌دهد که با چه مشکلاتی جامعه ما رو به روست ما باید چشم مان به بیرون نباید باشد! اما این واقعیت هم هست که بدون تعامل با جهان زندگی کردن بسیار سخت و گاهی ناممکن است هم باید روی پای خودمان بایستیم هم باید شرایط تعاملی را با دنیا فراهم کنیم، ضربه دشمن در همین فضا هست که می‌خواهد رابطه ما را با جهان دچار اختلال و اخلال بکند و ما باید بتوانیم این مشکلات را در شرایط امروز حل و فصل کنیم.

دانشگاه‌های ما دانشجویان ما همان‌طور که باید نقد بکنند و انتقاد بکنند به همان‌گونه باید واقعیتهای مهم و موفقیتهای بزرگ را هم با بیان‌شان با قلم شان برای جامعه ما تشریح کنند». (تلویزیون شبکه خبر رژیم- ۲۳شهریور۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8eca06eb-42d8-4a49-b301-a27d7857d0e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات