728 x 90

آخوند روحانی در مورد قرنطینه مناطق آلوده : چنین چیز هایی در تصمیمات کشور وجود ندارد، قرنطینه محله و شهر را نداریم

آخوند روحانی و تمدید وقیحانه دروغ درمانی
آخوند روحانی و تمدید وقیحانه دروغ درمانی

رئیس جمهور ارتجاع در هراس از بی اعتمادی مردم و توجیه پنهانکاریهای مجرمانه رژیم درباره کرونا روز چهارشنبه ۷ اسفند۹۸ گفت: مهم‌تر از مسأله ویروس کرونا، ویروس ترس و اضطراب و تردید و بی‌اعتمادی در میان مردم است. نباید بگذاریم آمریکا یک ویروس جدیدی را  بر ویروس کرونا سوار کند.

 

تلویزیون رژیم آخوندی- آخوند روحانی:

«البته برای عبور از این مسأله ممکن است به یک، دو و یا سه هفته زمان نیاز داشته باشیم. گزارشهایی که تا دیشب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا داد، امیدوارکننده بودند. در مجموع روند کاهش مراجعه و پیشرفت در امر درمان را مشاهده می‌کنیم. یعنی اگر ۱۰۰نفر در روزهای اولیه بستری بودند، از این ۱۰۰نفر ممکن بود ۷، ۸نفر از دنیا بروند امروز این رقم خیلی پایین آمده است.

نکته دیگری که می‌خواهم تأکید کنم درباره این شایعاتی است که در میان مردم وجود دارد که فلان شهر را می‌خواهند قرنطینه کنند یا فلان شهر را می‌خواهند یک ماه قرنطینه کنند. آن محله را می‌خواهند یک هفته قرنطینه کنند. چنین چیزی‌هایی در تصمیمات کشور وجود ندارد. قرنطینه محله و شهر را نداریم. آنچه قرنطینه است، قرنطینه فرد است.

اما مسأله مهم‌تر از مسأله ویروس کرونا، ویروس ترس و اضطراب و تردید و بی‌اعتمادی در میان مردم است. این ویروس بدتر از آن ویروس است و نباید در مردم تردید و وحشت و اضطراب ایجاد کنیم این هم ویروسی است.

ویروس آنفلوآنزا هر سال در دنیا می‌آید و هر سال هم کشته می‌گیرد.

نکته‌ای که می‌خواهم تأکید کنم، این‌که کرونا نباید تبدیل به سلاح و اسلحه دشمنان شود؛ آمریکایی‌ها و دشمنان ما در طول این مدت، حدود ۲سال(۲۱ماه) که الآن گذشته است، با تحریم و تبلیغ‌شان همواره خواستند در این کشور، تولید و فعالیت اقتصادی بخوابد و مردم در رنج قرار بگیرند.

نباید بگذاریم آمریکا یک ویروس جدیدی را بر ویروس کرونا سوار کند، به نام تعطیلی فعالیت‌های اجتماعی و ترس فوق‌العاده؛ این توطئه‌یی است که امروز می‌بینیم و در تبلیغات خارجی هم شما می‌بینید؛ اخیراً یکی از مسئولان رده بالای آمریکا هم راجع به کرونای ایران حرف می‌زند؛ خودشان آنجا گرفتار کرونا هستند، خودشان در آمریکا، در آنفلوآنزا ۱۶هزار کشته دادند و برای خودشان را نمی‌گویند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d956a74f-0ecc-45ba-bc19-7a881189776b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات