728 x 90

آخوند ماندگاری: نسل جوان می‌گوید آن‌قدر خواندنی و شنیدنی داریم که وقت نمی‌کنیم حرفهای خامنه‌ای را بخوانیم

آخوند ماندگاری
آخوند ماندگاری

آخوند ماندگاری مهره خامنه‌ای روز چهارشنبه ۲۴دی در مصاحبه با شبکه یک رژیم با اعتراف به بی‌اعتنایی و نفرت مردم از نظام آخوندی به آه و فغان پرداخت و گفت: «خدا نکند من و شما نامرد بشویم؛ مردم ایران نامرد بشوند؛ نامرد یعنی به اخبار دشمن گوش بدهند. اولین قدم چشم و گوش بریدن از اخبار حق و چشم و گوش سپردن به اخبار باطل است و این امروز دارد اتفاق می‌افتد.

وی افزود: این هشدار است امروز وقتی بعضی‌ها می‌گویند ما اخبار جمهوری اسلامی گوش نمی‌دهیم از شبکه‌های ماهواره‌یی گوش می‌دهیم از فضای مجازی می‌گیریم بترسند از این‌که ذائقه آنها را دشمن عوض کند هم‌چنانکه ذائقه دیروزیها را عوض کرد».

این آخوند جنایتکار در ادامه با اشاره به نفرت نسل جوان از ولی‌فقیه ارتجاع اضافه کرد: «این ناامیدی از کجا آمد از این‌که گوشمان را به اخبار باطل دادیم از اخبار حق بریدیم صحبت‌های آقا را گوش نمی‌دهیم دو سال است حضرت آقا مانیفیست چله دوم انقلاب را به‌عنوان بیانیه گام دوم فرمودند ارادتمندان به اسلام و انقلاب و اهل بیت چند بار این بیانیه را خواندند؟؟! ریز به ریز فرمودند نسل جوان باید چکار بکند خوب گفتند دیگه ولی ما آن‌قدر خواندنی گفتنی و شنیدنی داریم وقت نمی‌کنیم اینها را بخوانیم».


آخوند ماندگاری در ادامه با وحشت از ماندگاری مقاومت و جایگاه آن در کشور خوشحالی خود از سرنگون نشدن نظام را بیان کرد و گفت «اما سه تا دلیل داریم برای این‌که شما ناامید نشوید.
یک- ۴۲سال است این نظام مملکت و این امت با ویروس درونی به نام منافقین مبارزه کرده این عفونت درونی نظام به‌عنوان منافقین ۱۷ -۱۸ هزار شهید از ما گرفته رئیس دیوان عالی کشور گرفته رئیس‌جمهور گرفته نخست‌وزیر گرفته مردم عادی گرفته پاسدار گرفته سردار گرفته ارتشی گرفته از همه از ما گرفته ولی نظام روی پایش ایستاده چشم‌بندی هم نیست!»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1e40214-5e42-4edf-8053-7203c76a2a44"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات