728 x 90

آلبانی توانسته است آمار فوتی‌های کرونا در این کشور را تثبیت کند

کرونا در آلبانی
کرونا در آلبانی

وزارت بهداشت آلبانی روز جمعه ۵ اردیبهشت اعلام کرد آمار مبتلایان تست شده در این کشور به ۶۷۸نفر رسیده اما تعداد جان‌باختگان هم‌چنان ۲۷نفر است.

 

آلبانین دیلی نیوز نیز خبر داد که پلیس شهر بندری دورس در آلبانی شروع به استفاده از پهپاد برای کنترل اجرای مقررات قرنطینه و منع ترددات برای مقابله با شیوع ویروس کرونا کرده است. پهپاد پلیس در مرکز شهر تمامی ترددات شهروندان را کنترل می‌کند و از مردم می‌خواهد تا بدون داشتن اجازه از خانه‌های خود خارج نشوند.

 

آتا خبرگزاری رسمی آلبانی نیز خبر داد که سفیر اتحادیه اروپا در آلبانی اعلام کرد کمکهای مالی اتحادیه اروپا به آلبانی در مجموع ۲۳۰میلیون یورو است. او در یک مصاحبه تلویزیونی گفت از این میزان ۴میلیون یورو برای تأمین کمکهای فوری از طریق دفتر سازمان ملل و وزارت بهداری آلبانی پرداخت شده است. کمیسیون هم‌چنین روز چهارشنبه یک بسته کمک مالی به ارزش ۱۸۰میلیون یورو برای آلبانی به تصویب رساند. این کمک به‌منظور کاهش تاثیرات منفی اقتصادی و اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کروناست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d3f7ad3e-654d-41ef-9e43-edac21f7d8bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات