728 x 90

آلبانی؛ آمار جان‌باختگان کرونا برای سومین روز ثابت ماند

کرونا درآلبانی
کرونا درآلبانی

خبرگزاری رسمی آلبانی - آتا روز ۲۵فروردین نوشت: در آلبانی شمار مبتلایان به کرونا با افزایش ۲۱مورد جدید به ۴۶۷نفر رسیده است. شمار جان‌باختگان برای سومین روز متوالی ثابت مانده و ۲۳نفر است. تعداد بیماران بهبود یافته ۲۳۲تن گزارش‌شده است. در مجموع ۵۲بیمار در دو بیمارستان بستری هستند و بقیه مبتلایان در خانه‌های خود قرنطینه هستند.

 

وزیر بهداشت آلبانی روز دوشنبه ۲۵فروردین با انتشار ابلاغیه‌یی اعلام کرد داروخانه‌ها، فروشگاههای غذایی و مؤسسات مالی اجازه دارند از ساعت پنج صبح الی پنج و نیم عصر باز باشند و مردم می‌توانند با داشتن اجازه نامه از پلیس روزانه به‌مدت ۹۰دقیقه برای خرید از خانه‌های خود خارج شوند.

 

بالکان وب روز ۲۴فروردین نوشت: الیر متا رئیس‌جمهور آلبانی از ابتکار هنرمندان این کشور در بحبوحه نبرد با کرونا قدردانی کرد.

 

یکی از خوانندگان سرشناس اشکودرا به نام بویار چامیلی در یکی از میادین مرکزی شهر کنسرتی برگزار کرد که همزمان از تلویزیون پخش می‌شد. مردم اشکودرا که قرنطینه هستند از بالکن ها و پنجره‌های منازل خود به دیدن این کنسرت پرداختند. شهر اشکودرا بعد از تیرانا، دارای بیشترین مورد ابتلا به کرونا در آلبانی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/839198c4-193c-4607-b77a-60acd9e21083"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات