728 x 90

آمار جانگداز قربانیان کرونا از ۳۲۹هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار جانگداز قربانیان کرونا از ۳۲۹هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است

  • وزارت بهداشت آمار جان‌باختگان در ۲۴ساعت گذشته را ۲۰۱نفر اعلام کرد که بالاترین رقم در ۴۵روز گذشته است
  • مدیر عامل بیمارستان میلاد تهران؛ به شرایط جنگی بر می‌گردیم. مراجعه کننده و مرگ و میر خیلی زیاد شده کاش می‌شد من یک فیلمی از اورژانس نشان می‌دادم
  • رئیس بیمارستان رسول اکرم تهران: در هفته‌های آینده شاهد سنگین‌ترین پیک در ۱۸ماه گذشته در تهران خواهیم بود اتفاقاتی را شاید شاهد باشیم که در پیک‌های قبلی ندیده بودیم
  • فرماندار گرگان: آمار بستری بیماران کرونایی در ۲هفته گذشته در گرگان سه برابر شده است
  • نماینده کهنوج در مجلس ارتجاع: وضعیت کرونا در این منطقه سیاه است درخواست بیمارستان موقت داریم

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز پنجشنبه ۲۴تیر ۱۴۰۰ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۳۲۹هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است. شمار قربانیان در اردبیل به ۴۰۱۵نفر، در البرز به ۹۳۸۸نفر، در اصفهان به ۲۲۳۲۵نفر، در تهران به ۷۶۹۲۶نفر، در خراسان رضوی به ۲۰۰۶۰نفر، در خوزستان به ۲۰۹۷۱نفر، در زنجان به ۳۵۵۵نفر، در سمنان به۵۳۶۰ نفر، در سیستان و بلوچستان به ۸۶۳۶نفر، در فارس به ۱۱۱۴۷نفر، در قم به ۱۰۰۰۰نفر، در کرمان به ۷۸۳۳نفر، در گیلان به ۱۰۷۷۶نفر، در مازندران به ۱۲۷۹۵نفر و در هرمزگان به ۵۲۶۰نفر رسیده است.

وزارت بهداشت رژیم امروز در آمار مهندسی شده آمار جان‌باختگان کرونا در ۲۴ساعت گذشته را ۲۰۱نفر اعلام کرد که بالاترین رقم در طی ۴۵روز گذشته می‌باشد (ایرنا ۲۴تیر ۱۴۰۰).

در تهران، حمزه‌زاده مدیر عامل بیمارستان میلاد گفت: «الان ما دقیقاً داریم به شرایط جنگی دوباره بر می‌گردیم. کاش می‌شد من یک فیلمی از اورژانس نشان می‌دادم که وضعیت به چه صورت است ما در ۲۴ساعت گذشته ۲۰۰۰ مراجعه کننده به بیمارستان داشتیم. ما الآن بیمارستان صحرایی به‌صورت چادر در حیاط اورژانس زدیم. اوضاع خیلی خراب است و ما الآن داریم به سمت صعودی تازه می‌رویم. من از همین الآن احساس خطر می‌کنم که بیمارستان ما که ۱۰۰۰تخته و بسیار مجهز است نتواند پاسخگوی باشد. مراجعه کننده و مرگ و میر خیلی زیاد شده».

ریاحی رئیس بیمارستان رسول اکرم گفت: «به‌نظر می‌رسد که در هفته‌های آینده شاهد سنگین‌ترین پیک همه‌گیری در ۱۸ماه گذشته در تهران خواهیم بود و... اتفاقاتی را شاید شاهد باشیم که در پیک‌های قبلی ندیده بودیم» (تلویزیون رژیم ۲۳تیر ۱۴۰۰).

در گلستان، فرماندار گرگان از طغیان پیک پنجم خبر داد و گفت: «آمار بستری بیماران کرونایی در ۲هفته گذشته در گرگان سه برابر شده است» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۴تیر ۱۴۰۰).

در کرمان، استاندار با اشاره به این‌که کرمان حادترین وضعیت را پس از سیستان و بلوچستان دارد گفت: انتظار می‌رود وزارت بهداشت واکسن کرونا را با اولویت برای افراد بالای ۵۰سال استان اختصاص دهد اما سهمیه‌ای اختصاص نیافته است (ایرنا ۲۴تیر ۱۴۰۰). شکرالهی نماینده کهنوج، رودبارجنوب، فاریاب، منوجان و قلعه گنج در مجلس ارتجاع گفت: «وضعیت کرونا در این منطقه سیاه است و با توجه به روند افزایش مبتلایان به کرونا از وزیر بهداشت خواسته‌ایم بیمارستان موقت در منطقه دایر شود» (ایرنا ۲۴تیر ۱۴۰۰).

در اصفهان، سخنگوی دانشگاه پزشکی گفت: «از روز گذشته تاکنون ۱۳۲۹بیمار جدید شناسایی شدند. در حال حاضر ۱۳۵۸بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند که از این تعداد ۱۸۸نفر در بخش ICU بستری هستند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۴تیر ۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۴تیر۱۴۰۰ (۱۵ژوئیه۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2bc33199-06ab-4dce-bc21-dd2c0b020504"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات