728 x 90

آمریکا: تعیین پاداش ۴میلیون دلاری برای ارائه اطلاعات در رابطه با یکی از رهبران القاعده

ابراهیم القوسی
ابراهیم القوسی

وزارت‌خارجه آمریکا اعلام کرد که به ازای دریافت اطلاعات درباره ابراهیم احمد محمود القوسی از رهبران القاعده ۴میلیون دلار جایزه تعیین کرده است.

این وزارت گفته این شخص دستورات خود را از رهبران القاعده مستقر در ایران دریافت می‌کند.
پاداش برای عدالت روز جمعه ۱۱تیر، در صفحه توئیترش خواستار اطلاعاتی درباره این تروریست شده است. این تروریست پس از خروج از سودان با هماهنگی رهبران القاعده در ایران به خرابکاری در یمن و آسیب به مردم آن کشور اقدام می‌کند.

 

وزارت‌خارجه آمریکا تصریح کرده که این شخص به نام‌های شیخ حبیب السودانی و محمد صلاح احمد نیز شناخته می‌شود. القوسی در چندین ویدیو از حمله به منافع آمریکا حمایت کرده است.
لازم به ذکر است که، القوسی در سال۱۹۶۰ در کشور سودان متولد و به نام‌های شیخ حبیب السودانی و محمد صلاح احمد نیز معروف است. از او به‌عنوان یکی از رهبران برجسته القاعده در شبه جزیره عرب نام برده می‌شود.


او با رهبران القاعده مستقر در ایران در ارتباط است و به فعالیت‌های تروریستی در یمن اقدام می‌کند.
القوسی خواستار انجام عملیات‌های تروریستی در خاک آمریکا شده و به همین دلیل وزارت‌خارجه آمریکا در ازای اطلاعات درباره او جایزه ۴میلیون دلاری تعیین کرده است (العربیه ۱۲تیر).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d5f9cb8e-209b-4af2-a8eb-8136c29f5154"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات