728 x 90

آمریکا: همه تحریم‌های آمریکا بر جای خود باقی می‌مانند، مگر از طریق یک پروسه دیپلماتیک برداشته شوند

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی دوشنبه ۲۸تیر گفت: همه تحریم‌های آمریکا بر جای خود باقی می‌مانند تا این‌که و مگر این‌که از طریق یک پروسه دیپلماتیک برداشته شوند.

ند پرایس افزود: ما برای ادامه گفتگوها و تکمیل گفتگوها به شیوه‌یی مفید برجام آماده‌ایم که به محدودیتهای آن توافق بازگردیم و ما برای انجام اینکار آماده‌ایم. مشخصاً به این خاطر که ما همراه با جامعه بین‌المللی مکانیزمی را به‌رسمیت شناختیم که رژیم ایران به‌طور دائم و قابل راستی‌آزمایی نمی‌تواند به یک سلاح اتمی دست یابد.

ما کماکان به دلایلی که قبلاً گفتم علاقمندیم رژیم ایران به‌طور دائم و قابل راستی‌آزمایی هرگز نتواند به سلاح اتمی دست یابد. ما علاقمندیم شاهد این باشیم و در نهایت امیدواریم یک بازگشت متقابل به برجام داشته باشیم.

ما هم‌چنین به‌روشنی گفته‌ایم که این گزینه مذاکرات وین تا ابد روی میز نخواهد بود.

ندپرایس درباره آزادی زندانیان گفت: هیچ توافقی با ایران درباره آزادی زندانیان نبوده و نیست ما گزینه‌های مؤثر در آزادی آنها را مورد بحث قرار دادیم متأسفانه ما در موضعی نبودیم و نیستیم که در این توافق آنطور که ادعا شده پیش برویم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره سیرک انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم آخوندی گفت: ما بلافاصله بعد از انتخابات در ایران گفتیم که این یک نتیجه انتخاباتی از پیش تعیین شده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44c0d1e0-2295-4769-8ac5-c6011cb18419"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات