728 x 90

آیا مصباح یزدی با واکسن فایزر مُرد؟

مصباح یزدی و واکسن کرونا
مصباح یزدی و واکسن کرونا

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا ۳۰دی۹۹، در برخی از صفحات شبکه‌های مجازی تصویری منتشر شده است مبنی بر این‌که آخوند جنایتکار مصباح یزدی بر اثر تزریق واکسن فایزر مُرده است.

در همین رابطه آخوند علی مصباح یزدی پسر آخوند جنایتکار، در گفتگویی با خبرگزاری حکومتی ایلنا، در پاسخ به این سؤال گفت این شایعه است و تصویر را با فتوشاپ درست کرده‌اند و مبنایی ندارد.

 

کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیتر در پستهایی نوشتند:

  • کانال مصباح یزدی افشا کرد که مسئولان واکسن فایزر را محرمانه وارد و تزریق کردند! البته بلافاصله این مطلب حذف شد.
  • کانال مصباح یزدی، با انتشار متنی که ساعاتی بعد آن را حذف کرد اعتراف کرد که قبل از فوت مصباح، به وی #واکسن_فایزر تزریق شده است!
  • عباس عبدی: اگر احتمالا فایزر به فرد بالای ۸۵ سال تزریق و فوت شده باشد تقصیری متوجه واکسن نیست در نروژ هم این اتفاق افتاده. شاید بطور اتفاقی فوت شده‌؛ شاید برای این سن، عوارض اندک آن قابل تحمل نبوده‌. اگر هم به واقعی بودن واکسن شک وجود دارد، آورنده آن باید دستگیر شود.

توئیت عباس عبدی

  • کانال تلگرامی مصباح یزدی با انتشار پیامی اعلام کرد تزریق واکسن فایزر به او باعث فوت مصباح یزدی شده است!
  • البته این پیام بعداز دقایقی پاک شد! ولی سوال اینجاست که او واکسن آمریکایی را از کجا آورده بود و چرا استفاده از آن برای عوام‌الناس مردم ممنوع ولی برای خواص مباح است؟
  • اعلام جلسه سالانه خبرگان، با توجه به سن بالای(۶۵سال) اکثر اعضای این مجلس و در شرایطی که گردهمایی ها ممنوع است مبین تزریق واکسن اعضای آن است .
  • واکسنشون امریکایی گوشی‌شون امریکایی توله‌هاشون آمریکا زندگی میکنن بعد به مردم میگن مقاومت کنید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5fc2bb8-1862-43d3-bcfe-25daa25cdb8d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات