728 x 90

احمد خاتمی: می‌خواهند این را القا کنند دنبال چی هستید، چیزی قابل تغییر نیست

احمد خاتمی
احمد خاتمی

به گزارش تلویزیون شبکه یک رژیم، آخوند احمد خاتمی عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع در جمعه‌بازار ولایت فقیه در تهران در روز ۳ اردیبهشت با نیش و کنایه به باند روحانی، به جدال گرگها بر سر نمایش انتخابات و مذاکرات وین پرداخت و گفت: برخی کسان برای رأی آوری دوگانه مذاکره و نفی مذاکره را دارند مطرح می‌کنند. وی خطاب به تیم مذاکره‌کننده رژیم افزود: خط ولایت لغو همه تحریم هاست.

آخوند احمد خاتمی: یک تحلیل در آستانه انتخابات، آن چه به‌وضوح دیده می‌شود، رسانه‌های بیگانه و فضای مجازی مربوط به آنها، می‌دَمَند، در عنصر ناامیدی به مردم می‌خواهند این را القا کنند دنبال چی هستید، چیزی قابل تغییر نیست. به‌نظر می‌رسد که برخی کسان برای رأی آوری دوگانه مذاکره و نفی مذاکره را دارند مطرح می‌کنند. دوگانه اینچنین: اگر می‌خواهید وضع معیشتی‌تان خوب شود، این گرانیها و امثال اینها نباشد، باید مذاکره کنیم با آمریکا و اگر همین وضعیت را می‌خواهید، باید نافی مذاکره باشیم. به‌صراحت می‌گویم که این گزینه، گزینه دروغی است. برخی می‌گویند مشکل اصلی ما اقتصادی است اما راه‌حلش سیاسی است.

نمی‌شود انکار کرد که این گرانی‌ها، گرانیهای سرسام‌آور روزافزون لجام‌گسیخته، خروجیهای آن مذاکره است.

عزیزان من دشمن یک راهبرد دارد و یک روش، راهبرد دشمن براندازی نظام است روشی را که برخی دنبال می‌کنند، همین ترغیب به مذاکره است. مذاکره‌ای که جواب نداده، جواب نمیده و نخواهد داد. دیدید تا کجا پیش رفت آن رئیس‌جمهور بی‌عقل آمریکا با یک امضای عجق وجقش زد زیر این مذاکره.

نگویند بعضی‌ها که ما حتی صف مرغ و تخم‌مرغ را هم با مذاکره با آمریکا حل می‌کنیم. مسئولان مذاکره‌کننده ما هم توجه داشته باشند که خط ولایت لغو همه تحریم هاست، یعنی نه تعلیق، که پا درهوا بماند، نه، لغو همه تحریم‌ها، چه تحریم‌های هسته‌یی و چه تحریم‌های حقوق‌بشری و امثال ذلک، چه تحریم‌هایی که ترامپ آورده و چه تحریم‌هایی که از زمان اوباما علیه ایران اسلامی تحمیل شده.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59d51ff6-c846-4085-8e5e-717c61b5031b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات