728 x 90

اذعان سپاه پاسداران به استمرار قیام در شهرهای میهن

قیام ایران
قیام ایران

خبرگزاری سپاه پاسداران جهل و جنایت روز دوشنبه ۲۷آبان۹۸ به ناچار به‌شمار کوچکی از نمادهای دولت جنایتکار آخوندی که توسط مردم و جوانان شورشگر تنها در چند شهر به آتش کشیده شده‌اند، اعتراف کرد.

این خبرگزاری رژیم به نتیجه توان خردکننده مردم و جوانان قیام با عنوان عمق بیشتر ِ خسارات به رژیم اشاره می‌کند و تنها برخی از وقایع یکشنبه شب را بر می‌شمارد و اعتراف می‌کند که یکی از مراکز رژیم که در بیشتر شهرها از جمله شیراز، اصفهان، شهر قدس مورد تهاجم قرار گرفته و به آتش کشیده شده است حوزه‌های جهل و جنایت رژیم آخوندی و هم‌چنین امام جمعه جنایتکار سر بندر بوده است.

فارس می‌نویسد: در شیراز به حوزه جهل و جنایت حمله شده و علاوه بر‌ آن ۳خودرو و ۶موتورسیکلت در این مرکز به آتش کشیده شده است. یک شعبه بانک نیز آتش زده شده است.

در اصفهان چند بانک و پمپ بنزین و ادارات رژیم به آتش کشیده شده و به چند کلانتری حمله شده است. حوزه جهل و جنایت موسوم به زینبیه اصفهان به آتش کشیده شده است. اتوبان خرازی و چند خیابان دیگر در اصفهان مسدودشده‌اند.

 

خبرگزاری سپاه پاسداران می‌افزاید:

برخی شهرستانهای تهران هم‌چون، شهریار، شهر قدس، بهارستان و ملارد، رباط کریم و اسلامشهر هم دیشب شاهد نا آرامی‌هایی از قبیل آتش زدن پمپ بنزین و فروشگاه‌ها بودند.

در شهرستان بهارستان استان تهران به اکثر ساختمانهای دولتی حمله و به آتش کشیده شدند. یک مرکز دیگر رژیم در تهران هم مورد حمله قرار گرفت.

از شهر قدس خبر رسیده که مردم به ساختمانهای فرمانداری، دفترامام جمعه خامنه‌ای، مصلی، شهرداری، بخشداری و تقریباً اکثر بانک‌های این شهرستان حمله و آنها را تخریب کرده‌اند.

این خبرگزاری هم‌چنین اعتراف می‌کند که در ملارد در جریان درگیریها یک بسیجی مزدور رژیم به‌هلاکت رسیده است.

فارس می‌نویسد: در سربندر و ماهشهر قیام‌کنندگان مسلح بوده و به سمت نیروهای انتظامی شلیک کرده‌اند.

در خرمشهر و ماهشهر به نواحی بسیج ضدمردمی حمله شده است.

در شهرستان سربندر به ساختمان کمیته خمینی تهاجم کرده و آنرا تخریب کردند.امام جمعه جنایتکار سربندر نیز مورد تهاجم مردم قرار گرفته است.

البته وقتی همین خبرگزاری تنها در روز شنبه ۲۵آبان اعتراف کرده بود که فقط در یک استان صد بانک و ۵۷مرکز دیگر رژیم به آتش کشیده شده است، مشخص می‌شود که با چه فضاحتی سعی کرده است تهاجم گسترده مردم به نمادهای حاکمیت آخوندی در چند استان را کوچک نمایی کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c4c13853-018e-4681-be8a-1f247fdada62"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات