728 x 90

اعتراف به‌ صدهزار قربانی کرونا، خشم مردم، بدوید الفرار

دروغ و پنهان‌کاری که ابزاری در دست خامنه‌ای برای حفظ نظام بود، در تلاش و روشنگری مقاومت و خشم انفجاری مردم ایران به طنابی بر گلوی نظام تبدیل شد. طنابی که هر چه کشیده می‌شود نفس نظام تنگ‌تر و اسرار باز می‌شود.

  • مجری تلویزیون رژیم: آقای دکتر تو خبرها داشتیم که از یک زمانی به بعد دیگه آمار را اعلام نکردید حالا از تهران گفتند که قطعاً این‌گونه هست.
  • نیک بخت(رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان): کلاً ما تو کشور مان دستور از بالا به پایین هست از پایین به بالا نیست... بالاخره شورایعالی امنیت ملی و حراست وزارت بهداشت و اینها اعلام کردند آمار ندهید نگفتند چرا ندهید یا چرا بدهید.
  • مجری: الآن همه استانها آمار نمی‌دهند دیگه؟
  • نیک بخت: همه استانها آمار نمی‌دهند.

یک روزنامه حکومتی ضمن اعتراف به یک‌صدهزار قربانی کرونا، تعارف را کنار گذاشت و نوشت: «اگر بپذیریم که فقط ۲۰درصد موارد بستری می‌شوند و فقط از نصف آنها تست گرفته می‌شود و فقط نیمی از این تستها مثبت است، می‌توان گفت آمار واقعی حدوداً ۲۰برابر آن چیزی است که گزارش می‌شود».(روزنامه ستاره صبح ۶اردیبهشت ۹۹)

قربانی، نماینده وزیر بهداشت در استان گیلان ۶اردیبهشت ۹۹: «از تاریخ ۳۱فروردین بر اساس ستاد کرونای مرکزی کشور با محوریت رئیس‌جمهور که ورودی استانها باز بشود این یک اشتباه استراتژیک برای عامه مردم بود».

علت این میزان جعل و پنهان‌کاری و دروغهای استراتژیک، چیزی نیست جز وحشت استراتژیک از مردم و جوانانی که آماده و در کمین نشسته‌اند.

آخوند دژکام، نماینده خامنه‌ای در شیراز ۵اردیبهشت ۹۹: «ما هم در طول این ۴۰سال انقلاب اسلامی کم نداشتیم فتنه... انشاالله ما یک آمادگی داشته باشیم برای مقابله با فتنه‌ها و این‌که چگونه در فتنه بخواهیم رفتار کنیم... اگر می‌بینید یکباره گی وسط خیابان تهران می‌گویند فتنه شده آی بدوید».

می‌گوید این بار اگر شعله‌های خشم را در نگاه ارتش گرسنگان دیدید، مکث نکنید؛ مقاومت نکنید. بدوید و الفرار!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c0b4c543-740e-400d-b7c1-9fa2d51799aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات