728 x 90

اعتراف خامنه‌ای پس از فاجعه در خوزستان

گسترش کشتار کرونا پس از بازگشایی مشاغل، زبان خامنه‌ای را هم باز کرد.

خامنه‌ای: «حدس زده می‌شود و مکرّر گفته شده، یک باز‌تولید این ویروس را در یک برهه دیگری از زمان داشته باشیم».

خامنه‌ای که تا دیروز می‌گفت کرونا را بزرگ نکنید و نباید جدی گرفت، در وحشت از فرجام فاجعه، از موج دوم کشتار گفت و روحانی هم از پیک دیگری که در راه است. اما از جلوگیری از ادامه کشتار در میدان کار چیزی نگفت.

آخوند روحانی: «متخصصین ما می‌گویند در انتظار پیک دیگری هم باید باشیم».

یک هموطن: «تهران پارس هست جمعیت می‌بینید این هم مدیریت آقای دولت روحانی دولت بی‌کفایت روحانی. تا مردم رو به کشتن ندن ول کن نیستن. مرگ بر دیکتاتور».

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان دوشنبه ۲۲اردیبهشت: «میزان مبتلایان به ویروس کرونا در این استان ظرف ماه گذشته ۲۰۰درصد افزایش پیدا کرده است».

علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت: «بعد از بعضی از بازگشایی‌ها و مشکلاتی که وجود داشت و عدم رعایت باعث شد که ما تصمیم بگیریم که باز برگردیم به عقب.. . متأسفانه می‌تواند این بیماری کاملاً و به‌سرعت برگردد و همه را دوباره گرفتار کند».

باز هم فریب و پنهان‌کاری. حالا نگاهی کنیم به اعتراف ناگزیر استاندار خوزستان: «شهرهای اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، مسجدسلیمان، هویزه، هندیجان، دزفول و شوشتر اینها قرمز اعلام می‌شوند».

اما نگرانی نظام از برگشت ویروس نیست. از شعله‌های فروزان خشمی است که در گام دوم، تمام معادلات نظام را به‌هم می‌زند.

نمکی، وزیر بهداشت رژیم: «باید در رابط با کرونا در حالت آماده‌باش باشیم... اگر ویرس تغیر رفتار بدهد تمام معادلات ما به‌هم می‌ریزد».

علت آماده‌باش هم نه تغییر رفتار ویروس که در وحشت از تغییر رفتار مردمی است که دیگر تحمل نمی‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d10e2bd7-f2ff-47a3-902c-7326e7047c93"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات