728 x 90

اعتراف زنگنه به وضعیت پوسیده، ورشکسته و فروپاشیده نظام

بیژن زنگنه وزیر نفت رژیم
بیژن زنگنه وزیر نفت رژیم

بیژن زنگنه وزیر نفت آخوند حسن روحانی در مصاحبه با خبرگزاری حکومتی ایلنا دوشنبه ۵ خردادگفت: همه باید در شرایط سخت فعلی با تعامل و روحیه جهادی در مسیر رفع مشکلات مردم و توسعه کشور قدم برداریم؛ اکنون زمان درگیری و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای نیست.
زنگنه اضافه کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند در وضعیت فعلی قیمت نفت را پیش‌بینی کند چون قیمت نفت تابع عرضه و تقاضاست. واقعیت امر این است که طرف تقاضا خیلی مبهم است به سبب این‌که معلوم نیست چه زمانی اقتصاد جهانی فعال می‌شود.

وی همچنین در خصوص وضعیت صادرات گاز ایران به ترکیه گفت: خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه که به دلیل انفجاری که اوائل سال جاری در خاک این کشور اتفاق افتاد آسیب دید ترمیم نشده است؛ این در حالی است که برای ترمیم این خط به چند روز بیشتر زمان نیاز نبود. ایران برای کمک به ترمیم این خطوط لوله گاز اعلام آمادگی کرد اما این پیشنهاد با استقبال طرف مقابل مواجه نشد.
زنگنه گفت: شرایطی که اکنون کشور در آن به‌سر می برد بسیار دشوارتر از دوران هشت ساله جنگ تحمیلی است؛ با این تفاوت که کشته و زخمی خیلی ملموس و قابل‌ملاحظه‌ای ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6dfadee0-8228-425a-89b9-2862893e60b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات