728 x 90

اعتراف فریدون عباسی به خرابکاریها در تأسیسات صنعتی رژیم

فریدون عباسی عضو مجلس ارتجاع
فریدون عباسی عضو مجلس ارتجاع

فریدون عباسی، عضو مجلس ارتجاع به خرابکاریها در روزهای اخیر در تأسیسات صنعتی رژیم اعتراف کرد و گفت: خرابکاری در تأسیسات صنعتی کشور از طریق نفوذیها انجام می‌شود.

وی در گفتگو با سایت حکومتی رویداد۲۴ به‌تاریخ ۲۵آذر گفت: در طول زمان ممکن است شخصی به‌دلیل نارضایتی‌هایی که برایش به‌وجود می‌آید، مشکلات خانوادگی و یا تبلیغات دیگران جذب و به یک عنصر خرابکار تبدیل شود. خرابکار حتماً بمب نمی‌گذارد، گاهی می‌آید خرابکاری صنعتی می‌کند، یعنی آموزش می‌بیند...

فریدون عباسی، درباره اتفاقات چند وقت اخیر در پالایشگاهها در پاسخ به این‌که آیا زیرساختها دارای مشکل است، گفت: کلاً حوادث صنعتی اجتناب‌ناپذیر هستند چرا که که ممکن است عملکرد نامطلوبی در آن صنعت به‌وجود آمده باشد.

عضو مجلس ارتجاع افزود: آیا باید بگوییم چیزی نیست و امنیت همیشه برقرار است و هیچ جا خدشه امنیتی نداریم؟ خیر، نمی‌شود این را گفت؛ چرا که ما در گذشته ترور هم داشتیم.

فریدون عباسی: البته در مورد پالایشگاه بیرجند داده‌ای ندارم که بگویم خرابکاری صورت گرفته، ممکن است سهل‌انگاری، خطای انسانی و یا معیوب بودن تجهیزات در میان باشد.

وی درباره این‌که آیا حادثه بیرجند در کمیسیون انرژی بررسی خواهد شد، گفت: ان‌شاالله مسأله‌اش به کمیسیون می‌آید و اعضای کمیسیون از مسئولان وقت گزارشی می‌خواهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/001164c6-5365-4186-a8ae-8ce7ddaedace"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات