728 x 90

اعتراف معاون قضایی دادستان رژیم در تهران به فساد گسترده ارزی

فساد ارزی درون رژیم
فساد ارزی درون رژیم

تلویزیون شبکه یک رژیم روز سه‌شنبه ۱۴مردادماه در گزارشی از قول محمدرضا صاحبی پسندیده گفت: «۱۲۰۰فقره پرونده تشکیل شده از این ۱۲۰۰فقره برای هزار نفر قرار تأمین کیفری صادر شده ۴۴۵نفر بازداشت شده‌اند نمونه بگویم از بازداشتها امروز در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی ۱۴نفر امروز بازداشت شدند که همین ۱۴نفر تخلف ارز و صادراتی آنها حدود یک میلیارد یورو بود.
وی افزود: خیلی از این افرادی که در واقع بازداشت شدند در محاکم ویژه حکم قطعی گرفتند الآن در حال تحمل کیفر حبس هستند بیش از یک میلیارد و دویست میلیون یورو از ارزها برگشت در همین پروندها».

پسندیده هم‌چنین اشاره داشت به مغایرت آمار دستگاه‌های مختلف از جمله گزارش دیوان محاسبات با گزارش بانک مرکزی و از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی از طرف دولت گفت امروز عده‌یی سوداگر همه محاسبات دولت برای نظام اقتصادی را به هم می‌زنند.
وی به ترفندهای بکار گرفته شده در فساد گسترده اشاره کرد و گفت: «در واقع حدود ۲۴۰میلیون دلار ارز در واقع بابت کالا های اساسی گرفته ولی هیچ ورودی نداشته الآن به ۲۰سال حبس محکوم شده همان اشخاص پشت‌پرده پشت این کارتهای بازرگانی اجاره‌ای پنهان شده‌اند پشت این شرکتهای کاغذی پنهان شده‌اند اگر در زمان صدور کوچک‌ترین نظارت با همین مقررات کوچک‌ترین نظارتی بشود که این شخص که هیچ عقبه صادراتی ندارد با چه اعتباری می خواهد در عالم تجارت خارجی ورود پیدا بکند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3616d5dc-5508-4944-a3e3-b1412ac914bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات