728 x 90

اعتصاب سه هزار کارگر زغال‌سنگ کرمان و تجمع اعتراضی در زرند کرمان !

اعتصاب سه هزار کارگر زغال‌سنگ کرمان
اعتصاب سه هزار کارگر زغال‌سنگ کرمان

روز دوشنبه اول اردیبهشت ۹۹، حدود ۳هزار کارگر شرکت زغال‌سنگ کرمان که در تونل‌های متعلق به این شرکت، در سه شهرستان راور، کوهبنان و زرند کار می‌کنند، در اعتراض به تصمیم کارگزاران رژیم در این مجموعه برای واگذاری سهام آن به‌بخش خصوصی، دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

کرونا

کارگران شرکت زغال سنگ کرمان در زرند در شرایط سخت بیماری کرونا، به‌دلیل اجرا نشدن طرح طبقه بندی حقوق و اجرا نشدن بحث قرارداد از موقت به‌دائم دست به‌تجمع اعتراضی و اعتصاب زدند.

 

علاوه بر این کارگران در حالی‌که پلاکارد اعتراضی در دست داشتند، در شهرستان راور، در مقابل دفتر امام جمعه رژیم تجمع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند. اما امام جمعه رژیم حاضر نشد به خواست کارگران توجه کند و از دفتر خودش بیرون نیامد.

در سایر شهرستانها هم کارگران با هدف توقف واگذاری این شرکت دولتی به بخش خصوصی مقابل دفاتر ائمه جمعه رژیم در کوهبنان و زرند تجمع کردند. کارگران قصد دارند ادامه تجمع خود را مقابل فرمانداری رژیم در شهرستان راور برگزار کنند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4d634e46-1a42-45f6-b4d8-e33982a39804"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات