728 x 90

اقدامات محدود کننده علیه افراد، نهادها و ارگانهای سرکوب در ایران

اتحادیه اروپا
اتحادیه اروپا

مجله رسمی اتحادیه اروپا روز جمعه ۴ اسفندماه در رابطه با محدودیت‌هایی که اتحادیه اروپا برای برخی از افراد و نهادها و ارگانهای رژیم ایران گذاشته است نوشت:

اطلاعیه برای توجه برخی از افراد مشمول اقدامات محدودکننده مندرج در تصمیم شورا ۲۰۱۱/۲۳۵/CFSP و در مقررات شورای (EU) شماره ۳۵۹/۲۰۱۱ در مورد اقدامات محدود کننده علیه افراد، نهادها و ارگانهای مشخص با توجه به وضعیت در ایران

اطلاعات زیر به توجه علی فضلی، بهرام حسینی مطلق، احمدرضا رادان، حسین طائب، محمد صالح جوکار، محمود سالارکیا، اسدالله جعفری، سیدرضا موسوی تبار، غلامرضا ضیایی، حسن شهوارپور، ابراهیم کوچزایی، احمد طاهری، مجید سوری، محسن کریمی، علیرضا حیدرنیا، سیدحمید هزاوه سجادی، محسن نیکورز می‌رسد.

این افراد، اشخاصی هستند که در ضمیمه تصمیم شورا ۲۰۱۱/۲۳۵/CFSP (۱) و در ضمیمه I مقررات شورا (EU) شماره ۳۵۹/۲۰۱۱ (۲) در مورد اقدامات محدود کننده علیه افراد، نهادها و ارگانهای خاص با توجه به وضعیت موجود در ایران لیست‌گذاری شده‌اند. شورا تمدید اقدامات محدودکننده علیه افراد فوق‌الذکر را با دلایل جدید در نظر گرفته است.

بدینوسیله به این افراد اطلاع داده می‌شود که می‌توانند درخواستی را برای دریافت دلایل پیش‌بینی‌شده برای تعیین آنها، قبل از ۱ مارس ۲۰۲۴، به آدرس زیر به شورا ارسال کنند:

شورای اتحادیه اروپا

دبیرخانه کل

هر گونه مشاهداتی که قبل از ۱۵ مارس ۲۰۲۴ دریافت شده است، مطابق با ماده ۳ تصمیم ۲۰۱۱/۲۳۵/CFSP و ماده ۱۲ (۴) مقررات (EU) شماره ۳۵۹/۲۰۱۱، به‌منظور بررسی دوره‌ای شورا در نظر گرفته خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d92ab1a-0cd4-4590-893d-75bf7ef6301b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات