728 x 90

اقلیم کردستان عراق شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران را مزدور، بزدل و تروریست خواند

مسعود بارزانی
مسعود بارزانی

حکومت اقلیم کردستان عراق در اربیل، طی بیانیه‌یی در واکنش به پیام توهین‌آمیز ابو الاء الولایی سرکرده شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران به مسعود بارزانی رهبر حزب دمکرات کردستان عراق، او را تروریست و بزدل توصیف کرد.
العربیه روز پنجشنبه ۲۸اسفند نوشت: دستگاه ضدتروریسم اربیل، ضمن تأکید بر این‌که شبه‌نظامیان تروریست وابسته به رژیم ایران به هیچ عنوان عراق و ملت عراق را نمایندگی نمی‌کنند، خطاب به ابوالاء الولایی وابسته به سپاه تروریستی قدس نوشت، شما نماینده هیچ‌کدام از عراقی‌ها نیستید، بلکه یک تروریست بزدل و ترسو هستید که در پاسخ به خواسته‌های اربابانت، این کشور را ویران می‌کنید.

دستگاه ضدتروریسم اربیل در ادامه این بیانیه خطاب به سرکرده شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران گفت: تو و امثال تو مزدورانی هستید که هر روز در جایی دست به اقدامات تروریستی می‌زنید و غیرنظامیان را به‌قتل می‌رسانید. شما با اقدامات تروریستی خود مکانهای عمومی، فرودگاهها و اماکن مسکونی را هدف قرار می‌دهید و برای مردم فجایعی را به‌بار می‌آورید.


لازم به ذکر است که این سرکرده شبه‌نظامیان موسوم به گردانهای ضد سیدالشهدا در پیامی، مسعود بارزانی رهبر حزب دموکرات کردستان عراق را دیکتاتور توصیف کرده، و گفته است حاضر است به کمک کردها بشتابد و آنها را از آنچه او دیکتاتوری مسعود بارزانی توصیف کرده نجات دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d447ef1c-361c-43f5-b362-6e08b99a5ae0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات