728 x 90

الیوت آبرامز: ما با یک رژیم بی‌رحمی در ایران مواجه هستیم که به حکومت قانون احترام نمی گذارد

جو لیبرمن ،الیوت آبرامز،مارک والاس
جو لیبرمن ،الیوت آبرامز،مارک والاس

الیوت آبرامز، نماینده ویژه وزارت‌خارجه آمریکا در امور ایران، در یک نشست مجازی به میزبانی گروه «اتحاد علیه ایران هسته ای» در ۲۵آذر گفت اعدام روح‌الله زم در ایران، «یادآور ماهیت رژیمی است که ما با آن روبه‌رو هستیم». آقای آبرامز گفت حکومت ایران این خبرنگار را ربود و سپس اعدام کرد.

گروه «اتحاد علیه ایران هسته ای» که برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌یی فعالیت می‌کند، روز سه‌شنبه ۲۵ آذر میزبان این نشستی مجازی با حضور الیوت آبرامز، نماینده ویژه وزارت‌خارجه آمریکا در امور ایران بود.

آبرامز در این نشست در رابطه با اعدام روح‌الله زم گفت رژیم ایران وی را ربود و بعد اعدام کرد. وی تأکید کرد که «ما با یک رژیم بی‌رحم مواجه هستیم که به حکومت قانون احترام نمی‌گذارد». .

الیوت آبرامز با تأکید بر این‌که نباید گذاشت حامی اصلی تروریسم در جهان به سلاح هسته‌یی دست پیدا کند، گفت: «علاوه بر مسأله هسته‌ای، سه موضوع در مذاکرات با ایران اهمیت دارد که آمریکا باید بر آنها تمرکز کند: برنامه موشکی، تروریسم منطقه‌ای و گروگان‌گیریهایی که ایران انجام می‌دهد».

در این نشست مجازی، جو لیبرمن رئیس گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» نیز در سخنانی گفت: «اکنون که دولت جدیدی به رهبری جو بایدن در آمریکا روی کار می‌آید، «سازمان اتحاد علیه ایران هسته ای» هم‌چنان هدف «فراحزبی دورنگه داشتن ایران از بمب هسته‌یی را دنبال می‌کند». .

جو لیبرمن خطاب به کسانی که با دولت بایدن روی کار می‌آیند گفت: «جهان سال ۲۰۲۱ با دنیای سال ۲۰۱۵ و زمانی که توافق هسته‌یی برجام امضا شد، فرق بسیاری می‌کند».

در این نشست مارک والاس، مدیر گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» نیز طی سخنانی گفت: «زمانی که ایران از برجام در سال گذشته خارج شد، به‌سرعت دست به غنی‌سازی اورانیوم در سطح ۴.۵ درصد و در حجم زیادی زد و این امر نشان داد برجام باعث شده که ایران، بتواند برنامه هسته‌یی خود را به‌طور آنی دوباره آغاز کند». (سایت اتحاد علیه ایران هسته ای ۲۵آذر۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea233f9d-4f5a-4daa-aa4a-f7383eafc9a0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات