728 x 90

انتشار اطلاعیه علیه آخوند روحانی در مجلس ارتجاع

مجلس ارتجاع ۲۰آبان۹۸
مجلس ارتجاع ۲۰آبان۹۸

مجلس ارتجاع روز دوشنبه ۲۰آبان۹۸ صحنه کشمکش درون رژیم در گرداب بحرانهای مرحله پایانی بود.

کواکبیان از باند روحانی در حرفهایش از پخش اطلاعیه‌هایی در مجلس رژیم خبر داد که اختلافات رأس رژیم را نشان می‌دهد. وی در وحشت از بارز شدن جدال رأس رژیم خواستار جلوگیری از توزیع چنین اطلاعیه‌هایی شد.

کواکبیان گفت: «یک تذکر کوتاه من به هیات رئیسه دارم هفته وحدت هست! و همه واقعاً دنبال وحدت باشیم از جمله سران سه قوه تو سخنرانیها به‌صورت علنی می‌توانند علیه همدیگر حرف نزنند! اما امروز دیدم در مجلس یک ورقه‌ای توزیع شده که رهبری و رئیس‌جمهور رو درست نقطه مقابل همدیگه با اجازه اعضای هیات رئیسه واقعاً شما اجازه ندهید که اینجوری بیایند سخنرانی تخدیر شده از رئیس‌جمهور در مقابل مقام معظم رهبری و بگن که اینها ضدهمدیگر عمل می‌کنند».

 

کمالی‌پور ـ مجلس ارتجاع ۲۰آبان ۹۸

«سخنان یاًس آلود بالاترین مقام رسمی کشور که متعاقب قانون اساسی شخصیت دوم محسوب می‌گردد برازنده و پسندیده نیست.

آقای رئیس جمهور! شنیده بودیم هرکس به شما رأی ندهد در کابینه شما جای ندارد اما باور نداشتیم اگر مردمی به شما رأی ندهند، در محاسبات شما به حساب نمی‌آیند».

 

خدادادی ـ مجلس ارتجاع ۲۰آبان ۹۸

«اگر خدای نخواسته، طریقشان را یک نحوی قرار بدهند که مردم کم کم شک در اینها بکنند، آن روز است که برای ما مصیبت پیش می‌آید، آن روز است که باید فاتحه را بخوانیم. در شان این ملت نیست که ۴میلیون خانوار آن تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد باشد واقعاً این ملت شایسته نیست ۳میلیون نفر معتاد و ۳میلیون زن سرپرست خانواده داشته باشد».

 

بهمنی ـ مجلس ارتجاع ۲۰آبان ۹۸

«امیدوارم به‌جای دوقطبی کردن کشور به شعار هفته توجه ویژه داشته باشیم.

آقای دکتر روحانی... معیشت مردم شدیداً در مخاطره است بازنشستگان با حقوقهای اندک چه کنند فاصله طبقه ضعیف و قوی بیشتر شده ضریب جینی شدیداً افزایش یافته افزایش حقوق طبقه متوسط و ضعیف پاسخگوی تورم لجام‌گسیخته نیست حقوق بگیران تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی سخت در مضیقه‌اند».

 

آخوند پژمانفر ـ مجلس ارتجاع ۱۹آبان ۹۸

«هی گفتید برجام برجام آب شد برای مردم نان شد برای مردم اقتصاد مردم را حل کردید بابا بس است آقای روحانی خواسته ملت ما این است که اختلاس گران بیت‌المال دزدان بیت‌المال را باید بگیرند برخورد جدی بشه هر کی باشه ولو برادر شما باشد بابا والا بخدا آدم خجالت می‌کشد که شما این حرفها رو میزنید».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e429251-48a2-41f9-8033-14f6c71aae2a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات