728 x 90

انعکاس ترس و وحشت رژیم از چهارشنبه‌سوری - روزنامه حکومتی اعتماد آنلاین

چهارشنب سوری
چهارشنب سوری

روزنامه حکومتی اعتماد آنلاین (دوشنبه ۲۵اسفند) ترس و وحشت رژیم از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری را به نمایش گذاشت و مردم را ترغیب کرد تا با الگوی کشورهای همسایه این آیین سنتی را برگزار کنند.
این روزنامه حکومتی نوشت: «جشن چهارشنبه‌سوری در حالی در ایران تبدیل به جنگ خیابانی شده است که این آیین در همین کشور همسایه جمهوری آذربایجان که اشتراکات فرهنگی زیادی با ایران دارد، هر چهارشنبه اسفند ماه با برگزاری دورهمی در میادین اصلی شهر و اجرای برنامه‌های شاد جشن گرفته می‌شود و این روز بدون تلفات یکی از شادترین روزها در این کشور بوده و الگوی موفق چهارشنبه‌سوری در این کشور می‌تواند الگویی برای برگزاری برنامه‌های شاد در کشورمان باشد».


شایان ذکر است که ستاد اجتماعی مجاهدین در فراخوانی از عموم مردم خواست تا چهارشنبه‌سوری آتشین را به خیزش علیه ضحاک عمامه‌دار تبدیل کنند در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «خامنه‌ای خلیفهٔ ارتجاع، می‌خواهد مردم ما سکون و سکوت اختیار کنند و در خود فرو روند. ما باید با شعله‌های سرکش آتش پاسخ او را بدهیم. او می‌خواهد با کرونای ولایت مردم را افسرده و ”زرد“ و پژمرده ببیند. ما باید ”زردی“ را به خامنه‌ای و رژیم آخوندی برگردانیم و با شعله‌های سرخ، راه قیام و سرنگونی را باز و هموار کنیم.
ولی‌فقیه ارتجاع گمان می‌کند با کلان تلفات کرونا در ابعاد چند صدهزار، سپری در برابر قیام خلق ایجاد می‌کند و در پشت آن پنهان می‌شود. ما باید در هر کوی و برزن، آتش برافروخته‌تری بر قبای ولایت فرتوت آخوندی بیاندازیم. سوزاندن تصاویر و بنرها و مترسکهای خمینی و خامنه‌ای و روحانی در این جنگ، روشنی بخش قلبهای مردم دردمند ایران است و امید و شادی به دلهای مردم می‌آورد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9b6fa4e-d616-4ad4-b0e1-a27ee9925251"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات