728 x 90

انگلستان: رونمایی موشک توسط رژیم ایران، تهدید جدی برای امنیت جهانی است

وزارت امور خارجه انگلستان
وزارت امور خارجه انگلستان

دولت انگلستان در بیانیه‌ای که در تاریخ ۱۶خرداد منتشر شد، به رژیم ایران و رونمایی از یک موشک بالستیک جدید انتقاد کرد. در این بیانیه آمده است که رژیم ایران، علی‌رغم تکرار شدن درخواست‌های شورای امنیت سازمان ملل برای توقف برنامه‌های خود، اعلام کرده است که یک موشک بالستیک جدید ساخته است. این اقدام رژیم ایران، تنها چند هفته پس از ادعای موفقیت‌آمیز پرتاب موشک بالستیک، نشان‌دهنده بی‌توجهی مداوم این کشور به محدودیت‌های بین‌المللی و تهدید جدی رژیم برای امنیت جهانی است.

در این بیانیه آمده است که انگلستان همراه با شرکای خود، متعهد به انجام هر گام دیپلماتیک است تا از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای جلوگیری کند و به رژیم ایران برای فعالیت‌های بدخواهانه‌اش در سراسر جهان برخورد کند.

 

رئیسی جلاد در نمایش قدرت‌نمایی و رونمایی از موشک ساخت سپاه پاسداران، که با هزینه گزاف و به بهای گرسنگی و فشار معیشتی بر مردم ایران برگزار می‌شود، به‌طور مسخره‌ای ادعا کرد: موشک برای موشک نزدن است نه برای موشک زدن!

رئیسی جلاد ۱۶ خرداد ۱۴۰۲: قدرت نظامی و دفاعی و موشکی ایران بازدارندگی داره از تعرضهای دشمن از تهاجم دشمنان نه تهاجم، فکر هجوم فکر تعرض به جمهوری اسلامی ایران را هم در سر نپرورانند.

موشک رو می‌سازیم برای این‌که مورد تعرض دشمنان قرار نگیریم از یک قدرتی برخوردار باشیم که دیگران در ذهنشون تعرض به ایران اسلامی ایجاد نشه نه فقط بر زبان جاری نکند در ذهنشون ایجاد بشه که یک روزی می‌تونن به جمهوری اسلامی تعرض بکنند در واقع موشک برای موشک نزدن است نه برای موشک زدن...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43c10213-e1ba-4d95-b780-ca29fbc6ac58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات