728 x 90

اکسپرس - عضوی از واحدهای مقاومت وابسته به سازمان مجاهدین: آنچه در ایران در حال وقوع است یک انقلاب است

قیام ایران
قیام ایران

اکسپرس روز دوشنبه ۷ آذر در گزارشی به تماس یکی از کانونهای شورشی هوادار مجاهدین از داخل ایران اشاره می‌کند که شعار مرگ بر آخوندها و دیگر از شما نمی‌ترسیم می‌دهد و همچنین می‌نویسد به شمارش روزهای پایانی آیت‌الله‌ها رسیده‌ایم.

اکسپرس نوشت: یک فرد معترض از ایران به‌عنوان عضوی از واحدهای مقاومت وابسته به سازمان مجاهدین خلق ایران می‌گوید: من سالها به‌عنوان خیاط در ایران کار کرده‌ام و در استفاده از سوزن و چرخ خیاطی برای دوخت، ترمیم و تغییر لباسهای شیک زنانه کاملاً خوب کار می‌کردم.
اما از ۱۶ سپتامبر، زندگی من کاملاً تغییر کرده است و به ابزارهای دیگر و مجموعه مهارتهای دیگر عادت کرده‌ام. امروزه کوله پشتی ضروری است و من در استفاده از وسایلی مانند دستگاه‌های خنثی کننده گاز اشک‌آور که هنگام شرکت در تظاهرات با خود حمل می‌کنم، تسلط داشتم. من در ۲۵سالگی یکی از زنان جوان ایرانی هستم که در دو ماه گذشته در خیابان‌ها مبارزه کرده و سعی در سرنگونی رژیم دینی و ایجاد یک جمهوری دمکراتیک داشته‌ام. آنچه در ایران در حال وقوع است یک انقلاب است.
من به‌عنوان عضوی از واحدهای مقاومت وابسته به سازمان مجاهدین خلق ایران (ام.یی.کی) در اکثر عصرها با دوستانم در جنوب شهر شیراز تیم می‌شویم.
بسته به آنچه در دستور کار داریم، ممکن است راهپیماییها را سازماندهی و شرکت کنیم، آن تجمعات را تبلیغ و هدایت کنیم، دیوارنویسی با شعارهایی مانند مرگ بر خامنه‌ای یا مرگ بر ستمگر، چه شاه باشد چه رهبر (خامنه‌ای) منتشر کنیم. شعارنویسی و یا آتش زدن بیلبوردهای حاوی عکس خامنه‌ای یا قاسم سلیمانی (فرمانده بدنام سپاه پاسداران که در ژانویه ۲۰۲۰ توسط آمریکا در عراق کشته شد) می‌کنیم... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3711fdf-1400-47d9-89ba-b89aa04cf148"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات