728 x 90

بازگشت یک مزدور افشا شده به ایران پس از ۴سال مصرف در آلبانی

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

 

بازگشت یک مزدور افشا شده به ایران پس از ۴سال مصرف در آلبانی

 

برای بازیافت و بازمصرف در داخل میهن اشغال شده علیه مجاهدین توسط اطلاعات آخوندها و انجمن نجاست

یک مزدور افشا شده اطلاعات آخوندها به نام پرویز حیدرزاده اسیر جنگ ۸ساله رژیم با عراق که توسط مجاهدین آزاد شده بود، روز پنجشنبه ۲۳دی۱۴۰۰ توسط انجمن نجاست اطلاعات آخوندها در آلبانی به‌زیر عبای ملا در ایران بازگشت. وی پس از انتقال از عراق به آلبانی از مناسبات مجاهدین اخراج شده و به مزدوری برای سفارت و ایستگاه اطلاعات رژیم علیه مجاهدین روی آورده بود.

او برای اثبات سرسپردگی خود به دشمن ضدبشری و اطلاعات آخوندی ۴سال به خودفروشی سیاسی و انواع مأموریت‌های کثیف شیطان‌سازی و جاسوسی اشتغال داشت.

مزدور حیدرزاده که بارها در گزارشها و اطلاعیه‌های مقاومت ایران افشا شده بود در اردیبهشت ۱۳۹۷ همراه با خیانتکاران دیگر از قبیل عظیم میش مست، موسی دامرودی و غلامعلی میرزایی به سفارت رژیم در آلبانی مراجعه و خواستار بازگشت به ایران شده بود. در سفارت برای وی پرونده تشکیل داده و گفته بودند که درخواست رفتن به ایران باید مورد موافقت وزارت اطلاعات قرار بگیرد و مشروط به همکاری و جاسوسی و لجن‌پراکنی علیه مجاهدین است.

در مورد این افراد و شیوهٔ کار سفارت و اطلاعات آخوندها با آنها در آلبانی، هادی ثانی‌خانی که مدتی با آنها بوده و از تمام جزئیات مطلع است در نامهٔ خود به دبیرکل ملل متحد آنتونیو گوترز در ۱۴فوریه۲۰۲۱ پیرامون «افرادی که به‌صورت علنی با سفارت ارتباط دارند و بایستی سرسپردگی خود به وزارت اطلاعات را ثابت کنند تا با رفتن آنها به ایران موافقت شود» نوشت: «برخی از این نفرات عبارتند از عظیم میش مست، منوچهر عبدی، سعدالله سیفی، غلامعلی میرزایی، موسی دامرودی، پرویز حیدرزاده، رحمان محمدیان و علی هاجری. این نفرات هرماه ۵۰۰یورو مواجب از سفارت می‌گرفتند. طبق دستورات سفارت این مزدوران موظفند حداقل یک حساب کاربری در فیس‌بوک و اینستاگرام ایجاد کنند و هر ماه ۱۲مطلب علیه مجاهدین تولید و منتشر کنند و موضوعاتی را که سفارت یا وزارت اطلاعات مشخص می‌کند، به‌صورت زنجیره‌ای بازنشر کنند» (کتاب سفارت رژیم ایران در آلبانی مرکز جاسوسی و تروریسم-صفحه ۱۶).

در همین راستا مزدور حیدرزاده بارها توسط یک مأمور اطلاعات به نام سربی در تلویزیون اینترنتی «مردم» فروش، برای شیطان‌سازی و لجن‌پراکنی علیه مجاهدین مورد مصرف قرار گرفت تا چنانکه باید مورد اعتماد وزارت قرار بگیرد.

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم در اطلاعیه ۹مهر۱۴۰۰ درباره مرکز جدید فعالیت‌های جاسوسی و تروریستی وزارت اطلاعات علیه مجاهدین در آلبانی اعلام کرد وزارت اطلاعات تا شیره‌کش کردن کامل تفاله‌های مزبور به این مزدوران از قبیل «موسی دامرودی، رحمان محمدیان، باقر محمدی و پرویز حیدر زاده که مدتهاست درخواست رفتن به ایران کرده‌اند، اجازه بازگشت نمی‌دهد و به آنها گفته است برای فعالیت علیه مجاهدین در آلبانی بمانند».

جرجی تاناسی از مأموران محلی وزارت اطلاعات در تجمع مزدوران در زمان رفتن حیدرزاده به ایران حضور داشت. جرجی تاناسی برای این‌که هر چه بیشتر مزدوری و وابستگی خود را به رژیم ملاها اثبات کند، پرده‌ها را کنار زد و همراه با سایر مزدوران، حیدر زاده را در فرودگاه تیرانا بدرقه کرد.

جرجی تاناسی و اولسی یازچی در ارتباط مستقیم با بریده مزدوران از قبیل حسن حیرانی هستند و کافه فرانک در تیرانا پاتوق آنهاست.

وزارت اطلاعات به جرجی تاناسی و یک مزدور محلی دیگر به نام اولسی یازچی ماهیانه هزار یورو پرداخت می‌کند.

طبق نمونه‌ها و تجارب پیشین، شیطان‌سازی و فعالیت‌های جاسوسی مزدوران وزارت اطلاعات در آلبانی، راه تروریسم افسارگسیختهٔ این رژیم را هموار می‌کند. افشای شبکه‌های اطلاعات آخوندها در کشورهای مختلف در این ایام بار دیگر ضرورت اجرای مفاد بیانیهٔ ۲۹آوریل۱۹۹۷ اتحادیه اروپا را در مورد «تمرکز بر اخراج کادر اطلاعاتی رژیم ایران» برجسته می‌کند.

شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۲۵دی۱۴۰۰

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a164b2b-cb57-4a6f-ba0e-70ac74006234"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات