728 x 90

برایت بارت: شورای ملی مقاومت با توجه به قیامهای سال گذشته آینده‌ای تاریک را برای رژیم ایران پیش‌بینی می‌کند

قیام آبان۹۸
قیام آبان۹۸

برایت بارت در آمریکا روز ۲۶خرداد به بررسی آثار تحریم‌ها و فساد نهادینه شده در حکومت آخوندی پرداخت و نوشت:

«رژیم ایران در آمد حاصل از فروش نفت در سال مالی گذشته را فقط ۸میلیارد دلار گزارش کرده که یک افت حیرت‌آور ۹۲میلیارد دلاری از درآمد حاصل از فروش نفت توسط این رژیم مذهبی حامی تروریسم است. این کاهش بر اثر تحریم‌های آمریکا حاصل شده است. به‌گفته کارشناسان اقتصادی کاهش درآمدهای رژیم باعث شد که نتواند گروه‌های نیابتی خود را در عراق و لبنان و سوریه تأمین مالی کند.

شورای ملی مقاومت ایران می‌گوید بخش اعظم ثروت بادآورده نفتی رژیم ایران «به‌سادگی در سیاهچال فساد و اختلاس نهادینه شده رژیم از بین رفته و رژیم برای بودجه فعالیت‌های غیرقانونی خود نیاز به پول دارد».

برایت بارت در ادامه می‌نویسد: «در حالی که فشار بین‌المللی روی رژیم رو به افزایش است به‌ویژه در بحبوحه پاندمی کرونا، این رژیم به غارت ثروت مردم ادامه می‌دهد که منجر به فقر بیشتر مردم می‌شود».

شورای ملی مقاومت ایران پیش‌بینی می‌کند با توجه به نارضایتی عمومی و خشم مردم ایران علیه این رژیم که منجر به قیامهای بزرگ در سال ۹۸ شد، آینده‌ای تاریک در انتظار رژیم ملاهاست».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/85f9f278-5ad2-4905-8124-0f6930da8eca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات