728 x 90

بروکسل تایمز: زمان آن است که اروپا در برابر گروگانگیری و باجگیری ایران از اروپاییها واکنش نشان دهد

جولیو ترتزی
جولیو ترتزی

بروکسل تایمز روز ۲۰مرداد در مطلبی به‌قلم جولیو ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا درباره توطئه بمب‌گذاری تروریستی رژیم آخوندی در گردهمایی جهانی مقاومت ایران در ویلپنت پاریس در سال۲۰۱۸ که منجر به دستگیری دیپلمات تروریست رژیم به‌همراه سه تن از مزدوران رژیم شد گفت: خوشبختانه، این توطئه تروریستی قبل از این‌که بتواند اجلاس جهانی ایران آزاد را مختل کند یا هدف اصلی آن، رهبر مقاومت ایران، مریم رجوی را بکشد، خنثی شد.

اگر این‌طور نبود، یک بمب قوی در نزدیکی صحنه در آن مراسم منفجر می‌شد که احتمالاً صدها نفر از شرکت‌کنندگان از جمله تعدادی از مقامات اروپایی و آمریکایی (از جمله خود من) را که در حمایت از شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) و برنامه آن برای انتقال ایران به دموکراسی سکولار سخنرانی می‌کردند، می‌کشت.

تنها تهدید به چنین حمله‌یی کافی است تا رژیم آخوندی به‌عنوان یک آفت ننگین شناخته شود که کل جامعه جهانی باید به‌شدت با آن مخالفت کرده و آن را منزوی کند.

پس از دستگیری سه عامل ایرانی هنگام تلاش برای نفوذ به اجلاس سازمان‌دهی شده شورای ملی مقاومت در ژوئن ۲۰۱۸، مقامات آلمانی هم‌چنین یک دیپلمات بلندپایه ایرانی را دستگیر کردند که اقدامات عوامل ایران را هدایت کرده بود... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2bb1f69-e434-430f-b8a7-a658601102de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات