728 x 90

تجمع اعتراضی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در تهران، تبریز، اصفهان، رشت، خرم‌آباد، کرمانشاه، قزوین و اهواز

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

تجمع اعتراضی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در تهران، تبریز، اصفهان، رشت، خرم‌آباد، کرمانشاه، قزوین و اهواز

«تا حق خود نگیریم، از پا نمی‌نشینیم»، «نه مجلس نه دولت نیستند به فکر ملت»

 

روز یکشنبه ۲۶ دیماه ۱۴۰۰، جمع کثیری از بازنشستگان تأمین اجتماعی در تهران، تبریز، اصفهان، قزوین، کرمانشاه، خرم‌آباد، رشت و اهواز، در اعتراض به تورم و گرانی غیرقابل تحمل و حقوق ناچیز خود دست به تجمع اعتراضی زدند.

بازنشستگان تأمین اجتماعی که در تهران در مقابل مجلس ارتجاع و در سایر شهرها در مقابل اداره تأمین اجتماعی استان گرد‌آمده بودند، از جمله فریاد می‌زدند: «بازنشسته می‌میرد تبعیض نمی‌پذیرد»، «تاحق خود نگیریم، از پا نمی‌نشینیم»، «شاغل و بازنشسته اتحاد اتحاد»، «وعده وعید کافیه، سفره ما خالیه» و «نه مجلس نه دولت نیستند به فکر ملت».

در تهران علاوه بر تجمع در مقابل مجلس ارتجاع، بازنشستگان مخابرات در مقابل مرکز چپاول موسوم به ستاد اجرایی فرمان خمینی در تهران تجمع کردند و خواهان همسانسازی حقوقها شدند. بازنشستگان با افشای وعده وعیدهای فریبکارانه کارگزاران رژیم، بر استمرار تجمع و اعتراضات خود تا رسیدن به اهدافشان تأکید ورزیدند.

رژیم آخوندی برای این‌که اعتراضهای بازنشستگان را به انحراف بکشاند، تلاش کرد برخی از ایادی خودش را در مقابل مجلس ارتجاع جمع کند، اما بازنشستگان بی‌توجه به این تشبثات مطالبات خود را فریاد زدند.

تا این رژیم بر سرکار است فقر و تورم و بیکاری، هم‌چنانکه فساد و خفقان ادامه و گسترش می‌یابد و تنها راه احقاق حقوق کارگران و زحمتکشان و بازنشستگان و سایر اقشار، سرنگونی رژیم دزد و غارتگر آخوندها و برقراری دمکراسی و حاکمیت مردم است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۶دی۱۴۰۰ (۱۶ژانویه۲۰۲۲)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/50cb9a7f-ad13-4749-a1be-22ce743c9b24"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات