728 x 90

تجمع اعتراضی داروسازان در تبریز، کارگران اخراجی پتروشیمی ایلام و رانندگان خودروهای استیجاری

تجمعات اعتراضی
تجمعات اعتراضی

تجمع اعتراضی داروسازان در تبریز

روز چهارشنبه اول اردیبهشت دانشجویان داروسازی تبریز در واکنش به حقوق تضییع شده داروسازان و اعتراض به بی‌توجهی انجمن داروخانه‌داران تبریز مقابل ساختمان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجمع اعتراضی برپا کردند.

-تجمع اعتراضی داروسازان در تبریز

تحصن کارگران اخراجی پتروشیمی ایلام

کارگران پتروشیمی ایلام برای چندمین روز متوالی در اعتراض به اخراج بدون دلیل از سر کارهایشان در مقابل استانداری ایلام تحصن کردند.

-کارگران اخراجی پتروشیمی ایلام

تجمع اعتراضی رانندگان خودروهای استیجاری

روز چهارشنبه اول اردیبهشت جمعی از رانندگان خودروهای استیجاری پیمانی واحد حمل و نقل منطقه یک عملیات انتقال گاز میان‌کوه واقع در شهرستان امیدیه که مسئولیت جابه‌جایی کارگران و برخی مدیران را در بین ایستگاههای تقویت فشار گاز برعهده دارند، در اعتراض به پایین بودن دستمزد و مزایای دریافتی خود در مقابل محوطه واحد حمل و نقل ساختمان اداری عملیات خطوط لوله تجمع اعتراضی برگزار کردند.
طبق اظهارت یکی از رانندگان، همه هزینه‌های جاری خودروها حتی پول بنزین برعهده راننده است و پیمانکار هزینه‌های اضافه بابت مخارج خودروها را به راننده‌ها پرداخت نمی‌کند.

-رانندگان خودروهای استیجاری

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cbb53836-cf90-4c1a-a9c6-440752e02275"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات