728 x 90

تجمع کارگران شهرداریهای خوزستان، کارگران داربست تهران و اهالی روستای فاقلو شهرستان تکاب

تداوم تجمع اهالی روستای فاقلو شهرستان تکاب
تداوم تجمع اهالی روستای فاقلو شهرستان تکاب

تجمع کارگران شهرداریهای استان خوزستان

روز یکشنبه ۲۳شهریورماه برای چندمین روز متوالی کارگران شهرداریهای کوت‌عبدالله، دشت آزادگان و آبادان به‌طور جداگانه در اعتراض به عدم پرداخت دستمزدهای معوقه خود تجمع کردند.

اعتصاب کارگران شهرداری کوت‌عبدالله در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و وعده‌های پوچ کارگزاران رژیم  وارد دومین هفته خود شده است و یک هفته است که کارگران معترض شهرداری کوت عبدالله از جمع‌آوری زباله‌ها از سطح شهر اجتناب می‌کنند.

کارگران شاغل و بازنشسته شهرداری آبادان نیز نسبت به عدم پرداخت ماهها حقوق، حق بیمه و سایر مطالبات خود  مقابل ساختمان مرکزی شهرداری این شهرستان در استان خوزستان تجمع کردند.

 کارگران شهرداری دشت آزادگان برای سومین روز متوالی در اعتراض به عدم پرداخت ۷ماه حقوق و حق بیمه خود از رفتن بر سر کار خودداری کردند ومقابل فرمانداری دشت آزادگان تجمع کردند.

-شهرداری کوت عبداله

اعتصاب و تجمع کارگران داربست بند شرکت گاما در تهران

روز شنبه ۲۲شهریور، شماری از کارگران داربست بند شرکت گاما در تهران در اعتراض به عدم افزایش حقوقهایشان دست از کار کشیده و تجمع کردند.

کارگران داربست بند شرکت گاما در خصوص اعتراض خود گفتند، قرار بود طی روزهای اخیر به دستمزد کارگران افزوده شود ولی مدیریت شرکت در اقدامی عجیب ضمن افزایش ساعات کارگری کارگران دستمزدهای آنها به میزان چشم‌گیری کاهش داده است.

قابل ذکر است، کارگران به‌دنبال چندین ساعات تجمع و بی‌توجهی مدیریت، همگی دست از کار کشیده و قراردادهایشان را تسویه کرده و راهی خانه شدند.

-تجمع داربست گاما

تداوم تجمع اهالی روستای فاقلو شهرستان تکاب

روز شنبه ۲۲شهریور، شماری از فعالان محیط‌زیست و اهالی روستای“ فاقلو ”شهرستان تکاب بار دیگر در اعتراض به تخریب محیط‌زیست منطقه توسط صاحبان معدن، تجمع کردند.

شایان ذکر است، این تجمع اعتراضی در منطقه“کمر بولاق” روستای فاقلو شهرستان تکاب در حالی برگزار شد که اخیراً صاحبان معدن به استخراج سنگ از این منطقه اقدام کرده‌اند که طی روزهای اخیر اعتراضات زیادی را در پی داشته است.

اهالی منطقه معتقدند استخراج سنگ در این منطقه، سبب نابودی اراضی کشاورزی روستاییان، تخریب محیط‌زیست و آثار تاریخی منطقه و خشک شدن منابع آبی و چشمه‌های اطراف خواهد شد.

-تداوم تجمع اهالی روستای فاقلو شهرستان تکاب

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3710745d-ed95-41cc-9db1-45deca845526"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات