728 x 90

تجمهای اعتراضی در ایلام، رشت، تهران و سی سخت

ایلام.تجمع اعتراضی جمعی از مردم در مقابل فرمانداری رژیم ۳۰شهریور۹۸
ایلام.تجمع اعتراضی جمعی از مردم در مقابل فرمانداری رژیم ۳۰شهریور۹۸

تجمع اعتراضی معلولان در رشت

جمعی از معلولان جنگ ضدمیهنی ایران و عراق روز شنبه در اعتراض به قطع شدن هزینه درمانی و همچنین پذیرفته نشدن آنها در اکثر بیمارستانها، تجمع کردند.

 

ایلام: تجمع در اعتراض به قطع فله‌ای یارانه ها

جمعی از شهروندان در ایلام که در زیر خطر فقر زندگی می‌کنند در اعتراض به قطع فله‌ای یارانه توسط کابینه آخوند روحانی، در مقابل فرمانداری رژیم تجمع کردند.

 

تجمع اعتراضی خریداران خودرو در تهران

جمعی از خریداران خودرو روز شنبه در اعتراض به تحویل ندادن خودروهای پیش فروش شده در موعد مقرر، مقابل قضاییه خامنه‌ای در تهران تجمع کردند.

 

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری سی سخت

صبح شنبه ۳۰شهریور ۹۸کارگران شهرداری سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به ۶ماه معوقات مزدی خود، مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند.

این کارگران می‌گویند: در شرایط فعلی که در آستانه سال تحصیلی قرار داریم، نگران تأمین مخارج مربوط به شروع سال تحصیلی فرزندان خود هستیم.

کارگران شهرداری سی سخت می‌گویند: شهرداری هیچ برنامه‌یی برای پرداخت مطالبات‌مان را ندارد.

یک کارگزار شهرداری رژیم ضمن اعتراف به تجمع اعتراضی کارگران گفت: مهمترین موضوع در شهرداری سی سخت تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران است. در حال حاضر کارگران شهرداری سی سخت۶ماه مطالبات معوقه دارند که این موضوع آنها را در شرایط سخت مالی قرار داده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59f8013e-52c5-4f1a-b305-b27a3580206e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات