728 x 90

تحریم‌های جدید آمریکا علیه دیکتاتوری تروریستی آخوندها

وزارت خزانه داری آمریکا
وزارت خزانه داری آمریکا

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز ۱۸آذر ۹۹ اعلام کرد: «حسن ایرلو، یک سرکرده سپاه پاسداران رژیم ایران و نیروی قدس را که نماینده رژیم ایران در نزد حوثی‌ها در یمن است، لیست‌گذاری می‌کند.

سپاه پاسداران - نیروی قدس باعث ایجاد بی‌ثباتی در یمن و بدترین بحران انسانی در جهان شده است.»

وزارت خزانه‌داری هم‌چنین مرکزی به نام دانشگاه المصطفی متعلق به رژیم ایران در قم را که تسهیل کننده استخدام افراد برای نیروی قدس است تحریم می‌کند. این تحریم شخصی به‌نام یوسف علی موراج را که پشتیبان عملیات این گروه تروریستی است، شامل می‌شود.

مرکز المصطفی که شعبه‌هایی در سراسر جهان دارد، به‌عنوان یک مرکز جذب نیرو، توسط سپاه پاسداران رژیم ایران برای جمع‌آوری اطلاعات و عملیات از جمله جذب شبه‌نظامیان خارجی تحت کنترل سپاه پاسداران و نیروی قدس که در سوریه به‌نمایندگی از رژیم بشار اسد می‌جنگند، مورد استفاده قرار می‌گیرد».

وزیر خزانه‌داری آمریکا استیون تی منوچین گفت: «انتصاب یک مقام سپاه پاسداران به‌عنوان نماینده برای حوثی‌ها از جمله اقدامات رژیم ایران است که منجر به رنج گسترده میلیون‌ها یمنی شده است.

رژیم ایران از افراد خارجی توسط نیروی قدس برای عملیات در جهت اهداف مخرب خود استفاده می‌کند». (وزارت خزانه‌داری آمریکا ۱۸آذر۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3787ec35-78d8-4474-afe6-592abf2101d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات