728 x 90

ترس از مجاهدین و طرح اصلاح قانون انتخابات نمایشی رژیم در مجلس ارتجاع

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

در جلسه روز یکشنبه ۱۱ آبان مجلس ارتجاع، در هنگام بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات نمایشی رژیم، کاظم دلخوش در هراس از افشای مستمر شعبده مسخره انتخاباتی آخوندها توسط مجاهدین، گفت: ورود شورای نگهبان در صلاحیتها دستاویزی برای مجاهدین در مورد انتصابی بودن انتخابات را دارد.

کاظم دلخوش: نکته دیگر این است که ورود شورای نگهبان در امر انتخابات پیش از ثبت نام داوطلبان مغایر قانون انتخابات ریاست‌جمهوری باز مغایر اصول ۹۹ و ۱۱۸ هست و از طرفی به‌نظر من این طور معلوم هست که ورود شورای نگهبان پس از ثبت‌نام داوطلبان و شروع روند انتخابات دستاویزی برای دشمنهای این مملکت و معاندین و منافقین در مورد انتصابی بودن انتخابات و در نتیجه ایجاد تفرقه و اختلاف آن هم در شرایط فعلی مملکت که به‌هرحال مملکت نیاز به آرامش دارد.

احمد نادری: نکته بعد بحث شائبه مهندسی کردن انتخابات هست. عزیزان من همکاران گرامی این طرح شائبه مهندسی کردن انتخابات توسط مجلس را دارد، چرا ما باید این شائبه را داشته باشیم؟ مجلس انقلابی چرا باید به این شائبه دامن بزند؟ چرا باید ما این نقطه ضعف را برای خودمان قائل باشیم که از بیرون رسانه‌ها بنویسند بگویند که مجلس دارد به نفع افراد خاصی مهندسی می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/58316bb4-b336-4e61-9abf-fde56b608c81"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات