728 x 90

تسهیل پوشیدن ماسک در فضای باز توسط دولت آمریکا

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا (سی دی سی)
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا (سی دی سی)

بر اساس اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا (سی دی سی) در روز سه‌شنبه ۷اردیبهشت، افرادی که کاملاً واکسینه شده‌اند نیازی به زدن ماسک در فضای آزاد ندارند. این سازمان کنترلی توصیه می‌کند، کسانی که همه دُزهای لازم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند می‌توانند در جمع های کوچک افراد واکسینه شده ماسک را کنار بگذارند. اما سی دی. سی توصیه مربوط به زدن ماسک در فضای بسته و در مکانهای شلوغ مثل استادیومها را حفظ کرد.

 

تا این لحظه بیش از ۹۵میلیون آمریکایی به‌طور کامل واکسینه شده‌اند. رئیس‌جمهور آمریکا، این تصمیم سی دی. سی را "پیشرفتی فوق العاده" توصیف کرده است. جو بایدن گفت: "محققان ما با تکیه بر داده‌ها قانع شده‌اند که شانس گرفتن یا انتقال ویروس به دیگران خیلی خیلی کم است". وی افزود، یک چیز روشن است: "اگر واکسینه شده‌اید آزادی بیشتری خواهید داشت."

هم‌چنین رئیس‌جمهور آمریکا زدن واکسن را عملی "میهن پرستانه" توصیف کرد و از کسانی که واکسن نزده‌اند خواست که هر چه زودتر به این کار اقدام کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ab57903-d298-4538-8282-a7d0c9925a08"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات