728 x 90

تشدید بحران آب آشامیدنی در تهران

بحران آب
بحران آب

با توجه به آماری که رسانه‌های حکومتی از خشک شدن منابع تأمین آب آشامیدنی تهران منتشر می‌کنند، هیچ بعید نیست که در ماه‌های آتی هموطنان ساکن تهران با سطل و بشکه در کنار خیابان منتظر آمدن تانکرهای توزیع آب آشامیدنی، صف ببندند!

رسانه حکومتی رویداد ۲۴ در این مورد نوشت:

سد لار خشک شد و دیگر سدهای تأمین کننده آب تهران با یک کسری ۳۰۰میلیون متر مکعبی آب روبه‌رو هستند

ذخایر سه سد از ۵سد اصلی تهران، زیر ۲۰درصد است!

ذخیره آب سد لار به یک درصد رسیده! (یعنی واقعاً خشک شده)!

در حالی‌که برداشت آب از منابع زیرزمینی نسبت به برداشت از منابع آب سطحی به نسبت کم‌سابقه ۷۰درصد به ۳۰درصد رسیده و در برخی روزها میزان آبی که از چاه‌های عمیق برداشت می‌شود از مرز ۷۰درصد هم می‌گذرد!

آخوندها در نهایت جهل و بدون داشتن کم‌ترین درک و دانشی از مملکت‌داری یا حتی تجربه مدیریت یک مغازه کوچک ناگهان بر تمامی عرصه‌های قدرت حاکمیتی چنگ انداخته و بدون توجه به هر ضابطه‌ای در مدیریت، صرفاً به چپاول و غارت منابع ملی و کشتار مردم معترض پرداختند.

اکنون نتیجه دیکتاتوری شوم آخوندها، به نقاط نهایی بحران نزدیک می‌شود.

وضعیتی که در مورد آب مورد نیاز تهران با جمعیت میلیونی خود پیش آمده اکنون برای کرج و اصفهان و یزد و کرمان و همدان و کل خوزستان و بسیاری از نقاط آذربایجان هم با شدتی کمتر (و در برخی مناطق با شدتی بیشتر) در حال وقوع است.

بحرانی که سر به سر مملکت را به شورش خواهد کشاند!

یعنی همان‌چیزی که خامنه‌ای و دیگر آخوندهای حاکم از آن به‌شدت هراسانند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/204189a3-920d-4d90-a65a-a4ad67e09a72"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات