728 x 90

تصویب بستۀ تحریمی ۵۰ساله علیه رژیم ایران در پارلمان اوکراین + پیام خانم مریم رجوی

پارلمان اوکراین
پارلمان اوکراین

پارلمان اوکراین امروز (دوشنبه ۸خرداد) بسته تحریمی ۵۰ساله رژیم ایران را در واکنش به تأمین پهپادهای انتحاری به روسیه به‌اتفاق آرا تصویب کرد.

پارلمان اوکراین در بیانیه‌یی تصریح کرد: «همگام و هم‌سو با اقدامات کل جهان متمدن در مسیر منزوی کردن کامل رژیم ایران» است.

تحریم‌های پارلمان اوکراین شامل ممنوعیت انتقال فن‌آوری و سرمایه‌گذاری در ایران و یا شرکت‌های مرتبط با این کشور، ارائه خدمات به سیستم‌های پرداختی و نقل‌ و انتقال پول توسط شهروندان ایرانی، استفاده از حریم هوایی اوکراین توسط نهادهای مرتبط با رژیم آخوندی، تجارت کالاهای نظامی و یا با کاربرد دوگانه و خروج سرمایه به مقصد ایران را شامل می‌شود.

شایان ذکر است که رئیس‌جمهوری اوکراین ولودیمیر زلنسکی، با ارائه لایحه‌یی به پارلمان این کشور خواهان تحریم پنجاه ساله رژیم ایران شده بود. پارلمان اوکراین امروز این طرح را به تصویب رسانده است.

 

خانم مریم رجوی در توئیتی نوشت:

تصویب تحریم ۵۰ساله فاشیسم دینی حاکم بر ایران توسط پارلمان اوکراین را به پرزیدنت زلنسکی تبریک می‌گویم. مردم ایران البته رژیم آخوندی را برای همیشه تحریم نموده و خواستار سرنگونی هر چه سریع‌تر آن هستند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4805fd27-a5ad-4331-94cc-ac8ee930c56f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات