728 x 90

تلویزیون رژیم - قیام مردم در عاشورای ۸۸ - مریم رجوی: عاشورا و حماسه کربلا برای مقاومت ما از روز اول الگوی مقاومت به هر قیمت بوده

شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه در اشرف
شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه در اشرف

برنامه تلویزیون رژیم از قیام مردم در عاشورای ۸۸

مریم رجوی:

عاشورا و حماسه کربلا برای مقاومت ما از روز اول الگوی مقاومت به هر قیمت بوده

 

روز هفتم دیماه مریم رجوی در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت که سازمان تحت‌امرش

در آشوبهای تهران نقش فعالی داشته است

 

تلویزیون رژیم- ۸دی ۱۴۰۲:

صدای الله اکبر جمعیت

گزارشگر: عاشورای سال ۸۸ ششم دیماه از راه رسید. نیروهای مذهبی از ساعات اولیه صبح در حسینیه‌ها مشغول عزاداری بودند.

تلویزیون رژیم: نشان دادن چند مجروح روی تخت بیمارستان: ما رو زدن... پاره کردن / برمی‌گشتم که دیدم... . رو آتیش زدن... . ما سعی کردیم با چند تا از دوستان کمک کنیم که آتیش رو خاموش کنیم متأسفانه... . خودمون هم از بنزین آتیش گرفتیم)

 

مریم رجوی: عاشورا و حماسه کربلا برای مقاومت ما از روز اول الگوی مقاومت به هر قیمت بوده

گزارشگر: روز بعد هفتم دیماه البته مریم رجوی در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت که سازمان تحت امرش در آشوبهای تهران نقش فعالی داشته است.

کواکبیان نماینده مجلس: اصلی‌ترین اندیشه حضرت امام به نظر من اصل ولایت فقیه است ما گفتیم اونایی که می‌آیند به جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه توهین می‌کنند اینها که وفادار به نظام نیستند.

 

تلویزیون رژیم- ۸ دی ۱۴۰۲

آخوند واعظ طبسی نماینده ولی‌فقیه در خراسان: اون صحنه‌هایی که ما از تلویزیون دیدیم اقلاً سران این فتنه و کسانی که این حرکت رو رهبری می‌کردند قطعاً محارب هستند و حکم محارب در دستگاه قضایی ما مشخص است.

گزارشگر: بعد از اغتشاشات روز عاشورا مردم اعلام کردند برای اعتراض به حرمت‌شکنی‌ها آن روز در میدان انقلاب تجمع می‌کنند.

گزارشگر: سخنران اجتماع آن روز آیت‌الله علم‌الهدی بود و در سخنان خود از فاجعه‌یی که در روز عاشورا رخ داد سخن گفت، از این‌که ملت ایران دیگر این وضعیت را تحمل نخواهد کرد سخنان او با تأیید جمعیت حاضر ادامه داشت. «شعار مرگ بر منافق»

روز بعد بعضی از رسانه‌ها مدعی بودند که جمعیت دیروز را از شهرستانها و مناطق فقیرنشین اطراف تهران با اتوبوس به شهر آورده‌اند و هر کدام از این افراد در ازای چلوکباب ساندیس و کیک حاضر به همراهی در اجتماع ۹دی شده بودند.

تلویزیون فرانس۲۴: نخست موضوعی که درباره این تظاهرات وجود دارد سازماندهی قبلی آن از طرف دولت است و نکته دیگر این‌که برای آوردن مردم به خیابان‌ها در میان آنها ساندویچ‌های مجانی توزیع شد.

رهبر انقلاب روز ۱۹ بهمن‌ماه روز نیروی هوایی در حضور کارکنان آن نیرو فرمودند:...

گزارشگر: اما یکی دیگر از واکنش‌ها مربوط به عضو شورای عالی امنیت ملی حسن روحانی بود که گفت در روز ۲۵بهمن عده معدودی به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس به خیابان‌ها آمدند که اتفاقاً در شعارهای آنها حمایتی از مردم مصر و تونس به چشم نمی‌خورد و متأسفانه با شعارهای ضدانقلابی موجبات خوشحالی و بهره‌برداری آمریکا، رژیم صهیونیستی و ضد انقلاب را فراهم آوردند و موجب ناراحتی قاطبه مردم شریف ایران شدند.

(تلویزیون شبکه چهار رژیم ۸دی ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af63ef21-4ca1-4dd1-ab73-5a9c27709189"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات