728 x 90

تنفیذ رئیسی جلاد ۶۷ توسط خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

تنفیذ  رئیسی جلاد ۶۷
تنفیذ رئیسی جلاد ۶۷
  • تنفیذ جلاد ۶۷ توسط ولی‌فقیه ارتجاع
  • خامنه‌ای: دشمنان امروز بیشترین تحرکاتشان علیه ما تبلیغاتی و جنگ نرم است
  • در تشکیل دولت باید سرعت عمل به خرج داده بشود، شرایط کشور اقتضاء نمی‌کند که تشکیل دولت تأخیر بیفتد. مجلس در تصویب و اظهارنظر صریح در واقع وزرا، شتاب به خرج بدهند

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع روز سه‌شنبه ۱۲مرداد در سیرک تنفیذ، حکم ریاست‌جمهوری را به جلاد ۶۷ داد.

خامنه‌ای نیز در این نمایش با غیظ نسبت به تحریم سیرک از توطئهٔ دشمنان نالید و گفت:

یک مطلب آخر هم مسأله جنگ تبلیغاتی دشمن است. دشمنان ما امروز بیشترین تحرکاشان علیه ما بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی تحرکات تبلیغاتی و جنگ نرم است. تبلیغات رسانه‌ای است برای این‌که بر افکار عمومی مردم مسلط بشوند مبالغ هنگفت هزینه می‌کنند کارهای بسیار انجام می‌دهند. فکرهای بسیاری را در مجموعه‌های فکری برای این کار استخدام می‌کنند تا بتوانند با جنگ روانی با تبلیغات گوناگون افکار عمومی کشورها را از جمله بیشتر از همه امروز کشور ما را که هدف سوء نیت قدرتهای بزرگ است، اینها را قبضه کنند افکار عمومی را و در اختیار بگیرند وقتی افکار عمومی یک ملت در اختیار بیگانه قرار گرفت، حرکت آن ملت هم طبعاً میل آن بیگانه پیش خواهد رفت.

یک توصیه لازم اینجا وجود داره و آن این است که در تشکیل دولت انشاءالله سرعت عمل بایست به خرج داده بشود. یعنی شرایط کشور اقتضاء نمی‌کند که تشکیل دولت تأخیر بیفتد.

هم رئیس‌جمهور محترم در معرفی وزرای پیشنهادی خود به مجلس و هم مجلس محترم در تصویب و اظهارنظر صریح در واقع وزرا، انشاالله شتاب به خرج بدهند و کار رو سریع پیش ببرند انشاالله زودتر دولت تشکیل بشود مشغول کار. (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۲مرداد)

 

  • اعتراف رئیسی جلاد ۶۷ به بحرانهای حاد دامنگیر رژیم

جلاد ۶۷ در این سیرک به گوشه‌یی از بحرانهای حاد نظام آخوندی اعتراف کرد. از بحران مذاکرات، تورم ۴۴درصدی، رشد نقدینگی ۶۸۰درصدی، سه برابر شدن بدهی‌های دولت از سال۹۴ و کسری بودجهٔ ۴۵۰هزار میلیاردی و بحران آب و برق.

رئیسی جلاد در مراسم تنفیذ ۱۲مرداد۱۴۰۰:

شرایط و وضعیتی که در آن قرار داریم چه وضعیت اقتصادی تورم ۴۴درصد بیش از ۴۴درصد شرایط و وضعیت رشد نقدینگی ۶۸۰درصدی در این سال‌ها، بدهیهای دولت از سال ۹۴، سه برابر شدن مشکلات بسیاری که در زندگی مردم اثر گذاشته، و علاج کردن وضعیت کسری بودجه ۴۵۰هزار میلیاردی اینها وضعیت مردم را امروز ما وضعیت مناسبی نمی‌بینیم. وضعیت و شرایط اقتصادی را هم به‌دلیل دشمنی دشمنان و هم به‌دلیل کاستیها و مشکلاتی که در درون داشتیم اینها باید تغییر بکند. (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۲مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a0c86e4-8b6e-4b22-af80-d0cf09cb0996"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات