728 x 90

جن ساکی: رژیم ایران عمل کننده نامطلوبی در پهنه جهانی بوده است

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید
جن ساکی سخنگوی کاخ سفید

جن ساکی سخنگوی کاخ‌سفید روز دوشنبه ۱۱مرداد در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سؤالی درباره احتمال حمله نظامی اسراییل به رژیم و حمایت آمریکا گفت: به‌عنوان یک کشور مستقل آنها تصمیمات خود را می‌گیرند.
اما تا جایی که به درگیری ما در گفتگوهای اتمی مربوط می‌شود که می‌توانیم تصمیمات خودمان را بگیریم. نظرمان این است که هر چالش و تهدیدی که از طرف ایران مواجه شویم را بیشتر اعلام می‌کنیم و خطرهای مربوط به برنامه هسته‌یی را محدودتر خواهیم کرد.

به‌عبارتی دیگر محدود کردن برنامه اتمی رژیم ایران با بازگشت به برجام ما را در موضعی بهتر قرار می‌دهد تا به سایر مشکلات هم بپردازیم. این بدین معنی نیست که سایر مسائلی هم که ادامه یافته‌اند حل و فصل می‌باشد. ما می‌دانیم که آنها عمل کننده نامطلوبی در پهنه جهانی بوده‌اند. آنها نیروهای نظامی خودمان را هم تهدید کرده‌اند که همه می‌دانید.
اما ما کماکان بر این اعتقادیم که دنبال کردن یک مسیر دیپلماتیک به جلو و پیگیری فرصتها برای به‌دست آوردن شفافیت بیشتر در توانایی‌های اتمی آنها به نفع منافع ملی ما می‌باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad27efeb-e00c-47e6-8aae-ca83aa07722d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات