728 x 90

جنون افسارگسیخته ارتجاع از همبستگی با مرجان شورشگر

مرجان شورشگر
مرجان شورشگر
  • جنون افسارگسیخته ارتجاع از همبستگی با مرجان شورشگر
  • درخواست سپاه پاسداران ولایت از قضاییه جلادان برای تعقیب کسانی که درگذشت مرجان را تسلیت گفتند!

در ادامه واکنش‌های دیوانه‌وار و وحشت‌آلود ارتجاع حاکم پس از موج حمایت و همبستگی عمومی با مرجان شجاع و شورشگر، سپاه پاسداران ولایت خامنه‌ای روز ۲۳خرداد در خبرگزاری خود نوشت:

«دشمنی‌های مجاهدین بر کسی پوشیده نیست... متأسفانه اخیراً عده‌یی از سلبریتی‌هایی که همیشه نان نظام را خورده ولی علیه نظام و مردم فعالیت داشته‌اند؛ با حمایت و فرستادن پیام تسلیت نسبت به مرگ منافق فاسد باعث ناراحتی مردم انقلابی و خانواده‌های شهدا شدند.
مردم انقلابی و خانواده شهدا به‌خصوص خانواده شهدای ترور، از قوه قضاییه خواهش می‌کنند به‌صورت جد و قاطع با این به‌اصطلاح هنرمندان برخورد کرده و این حامیان منافقین که درصدد تعویض جای جلاد و شهید هستند را محاکمه و مجازات نماید».

در همین حال کیهان خامنه‌ای با غیظ و سوزش از موج حمایت و استقبال از مرجان شورشی، به حدی است که در ادامه تهدیدها برای کشاندن حمایت کنندگان از مرجان به موضع‌گیری علیه این هنرمند شورشگر، هم‌چنان به در و دیوار می‌کوبد، سایتهای زنجیره‌یی اطلاعت سپاه و وزرات منفور ۲۴خرداد نیز با استناد به نشریه جعلی مجاهد توسط وزرات منفور وزیر عنوان «چرا سلبریتی‌ها خود را به نفهمی می‌زنند؟» می‌نویسند:

«پس از اعلام خبر مرگ مرجان، از خوانندگان و بازیگران فیلم‌های فارسی قبل از انقلاب و از اعضای شناسنامه‎دار گروهک تروریستی منافقین، جمعی از قشون همیشه در صحنه سلبریتیهای ایرانی در واکنش به این اتفاق، با ابراز همدردی و تأسف عمیق از این واقعه، پیام های تسلیت پُرسوز و گدازی را در فضای مجازی منتشر نمودند!

جالب آن که پس از انتشار تصاویر این عده بر روی نشریه گروهک تروریستی رجوی، و پس از فشار افکار عمومی نسبت به این اقدام سخیف و نابخردانه تعدادی از سلبریتی‌ها، اکثر قریب به اتفاق نامبردگان با اعلام بی‌اطلاعی از وابستگی شهلا صافی ضمیر با تروریستهای منافق، سعی در مبرا جلوه دادن خود در این قضیه داشتند. آن‌گونه مشخص است این ادعا از آن جهت نامربوط و عذر بدتر از گناه محسوب می‌شود که بعید به‌نظر می‌رسد پُرطرفدارترین سلاطین فضای مجازی که لحظه‌ای از کنش و واکنش نسبت به وقایع اجتماعی جا نمی‌مانند، از یک جستجوی مختصر درباره سوابق این بازیگر فیلم فارسی و سمپات منافقین عاجز بوده باشند! (سایت صراط ۲۴خرداد ۹۹)

یادآوری می‌کنیم که در پی موج همبستگی و حمایت اجتماعی از مرجان شورشگر، وزارت اطلاعات رژیم یک صفحه نشریه مجاهد جعلی به تاریخ یکشنبه ۱۸خرداد ۹۸ (که سریعاً آن را به ۱۸خرداد ۹۹ تغییر داد) برای تحت فشار قرار دادن هنرمندان و وادار کردن آنان به موضع‌گیری علیه مجاهدین به‌خاطر تسلیتهایشان در سوگ مرجان منتشر کرد و به دروغ ادعا کرد نشریه مجاهد تصویر علی کریمی و ۱۵بازیگر را تحت عنوان «سوگ هنرمندان در مرگ بانو مرجان» منتشر کرده است.

خبر نشریه تقلبی مجاهد

  • این در حالیست که نشریه مجاهد مدتهاست منتشر نمی‌شود و اخبار مجاهدین از طریق سایت مجاهد به اطلاع عموم می‌رسد.
  • سخنگوی مجاهدین جعل آشکار اطلاعات بدنام آخوندها برای وادار کردن هنرمندان به موضع‌گیری علیه ارزشها و آرمانهای مرجان را منتهای درماندگی و بور شدن رژیم در برابر موج عظیم حمایت و همبستگی مردم و هنرمندان با مرجان شورشگر توصیف کرد.

متعاقباً رهبر مقاومت گفت:

بیچاره خامنه‌ای و اطلاعات بدنام نظام

که از ترس مریم رهایی و مرجان آتش‌افروز

به‌انتشار نشریهٔ جعلی مجاهد روی آورده است

”مقام معظم ولایت“ به‌این درجه از ترس

و جعل و سفلگی، هرگز ندیده ملتی!

بیشتر بدانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9161c969-50ce-4fb9-a6fb-1843e9deaa5b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات