728 x 90

جنگ و دعواهای درونی باندها در مجلس آخوندی

مجلس آخوندی
مجلس آخوندی

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع در جلسه روز یکشنبه با طعنه به آخوند روحانی و لایحه بودجه او گفت: «هر آنچه را به معیشت مردم آسیب می‌زند به دیوار می‌کوبیم».

وی در عین طعنه و تهدید علیه رئیس‌جمهور ولایت، افزود: «خامنه‌ای تأکید کرده، کسی از میان مسئولان نباید صدای واحد را دچار خدشه کند».

مجلس ارتجاع هم‌چنین شاهد کشمکش بر سر شرکت سرکردگان نیروهای مسلح رژیم در نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری آخوندها بود.

قالیباف: در قانون اساسی اجازه داده همه اعضای نیروهای مسلح بدون استعفا بتوانند ثبت نام کنند و در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنند.

باقری: کجا آقای دکتر؟ کجا فرمودید؟ کدام قانون؟ کجا کدام قانون؟

قالیباف: در قانون شما آقای نمونه‌اش آقای شمخانی وقتی وزیر بود در دولت گذشته

باقری: در کدام قانون اساسی؟

قالیباف: اجازه بدهید مانع در مشارکت برای انتخابات کسانی که عضو نیروهای مسلح باشند می‌توانند عضو دستگاه امنیتی باشند می‌توانند این بحث خیلی روشن و شفاف است اون بحث دخالت در مسائل سیاسی با بحث نامزد شدن برای انتخابات دو موضوع متفاوت است یک.

دو - نکته‌یی هم که جنابعالی می‌گویید اینها از امکانات سو استفاده می‌کنند این بحث بحث مگه به‌هرحال مگه دستگاههای نظارتی نیستند؟ این بحث بحث درستی نیست و اخطار شما وارد نیست .

آخوند سلیمی:

جالب است کسانی به این بحث دامن می‌زنند که سابقه نظامی خودشان بیش از دیگران است الآن جناب آقای روحانی رئیس‌جمهور سابقه نظامی آقای روحانی از همه رؤسای جمهور قبلی بیشتر است. خب آقای روحانی الآن که خب این همه سابقه نظامی دارند الآن نظامی هستند یا نیستند؟ دولت آقای روحانی لیست بلند بالایی از افراد نظامی که قبلاً نظامی بودند در دولت آقای روحانی‌ست آقای ربیعی آقای جهرمی آقای صالحی امیری بیایید تسبیح باید بیاوری بشمری بعد اینها شروع کردند بعضی از مسایل را مطرح کردن آقای لاریجانی اصلاً پاسدار بودند کاندید ریاست‌جمهوری بودند چه جوری اونموقع اینها مهر سکوت بر دهن گرفته بودند یادشان نبود؟

جوکار:

امروز در همین مجلسی که هستیم ۵۵نفر از نیروهای مسلح امروز نماینده شما هستند، در این مجلس همکار شما هستند چطور ما از این ظرفیت اینها استفاده نکنیم؟ اینها طبق قانون تو موعد مقرر بازنشست شدند و آمدند در انتخابات ورود پیدا کردند. از آن گذشته من یک نمونه و مصداقی عرض بکنم سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گوید مگه یک سر لشکر نبود جایگاه فرمانده نیرو قدس نداشت؟ ایشان هم در مسائل نظامی منطقه موفق عملکرد هم یک دیپلمات فعال یک دیپلمات کارآمد بود، چطور توانست روسیه را پای کار بیاورد در سوریه چرا دستگاه دیپلماسی ما نتوانست؟ چرا از این ظرفیت استفاده نکنیم؟ می‌گویند یک صدا همه جناح‌ها می‌گفتند برای دور آینده انتخابات سردار سلیمانی بیاید و او نپذیرفت این درخواست را و شما می‌دانستید و می‌گفتید ناجی این مملکت سردار سلیمانی هست.

جلسه مجلس رژیم هم‌چنین شاهد ادامه حملات به آخوند روحانی بر سر مذاکره و تحریم‌ها بود.

آخوند نقدعلی:

درد دولت بی‌دواست

آن آقا، شما بگوید شیخ حسن خود را مسلمان خواند و سازد تباه

مال جمعی بی‌گناهی

ای مسلمانان در اسلام این ستمها کی رواست

درد دولت بی‌داوست

قالیباف: جناب آقای نقد علی من خواهش می‌کنم

نقد علی: زمانی که آقای روحانی آمد پشت رسانه‌ها و پشت تریبون ها و اعلام کرد اگر یک روز از دولت من باقی مانده باشد من از سند ۲۰۳۰ نمی‌گذرم عزیزان ملت ایران بدانید (با فریاد) هنوز آقای روحانی دست از سند ۲۰۳۰ برنداشته است

قالیباف: باشد وقتی در صحن بحث سند بودجه آمد حتماً به این موضوع می‌پردازیم و این بحث شما کاملاً درست است این اشکال وارد است.

نظری:

این روزها و پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، متأسفانه شاهد ارسال پالس‌های مجدد کرنش، سازش و التماس برای گشودن باب مذاکره در اظهارات رئیس‌جمهور، وزیر خارجه کشور، اهالی ساختمان پاستور و روزنامه‌های زنجیره‌یی برای سردمداران کاخ‌سفید بوده‌ایم.

وقتی آقای بایدن در اظهارات خود عنوان می‌دارد، راه هوشمندانه تری برای سخت‌گیری برای ایران وجود دارد، در واقع ایشان بازگشت به برجام را آغازی برای تشدید محدودیت‌های هسته‌یی و برجامی و ابزاری برای فشار بیشتر به ایران در حوزه‌های دیگر نظیر موشکی، منطقه‌یی و حقوق‌بشری لحاظ نموده است. چطور هنوز به‌دنبال گشایش از سوی کاخ‌سفید هستید؟ ۷سال گره زدن معیشت مردم به مذاکره کافی نیست؟ باید چند بار از یک ‌سوراخ گزیده شوید؟ (سایت خانه ملت رژیم ۹۹۰۹۳۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d34ba136-5b2a-43cf-96dc-f359e79b6cac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات