728 x 90

جوزف لیبرمن: دولت بایدن باید مذاکرات هسته‌یی با ایران را به‌حالت تعلیق درآورد

جو لیبرمن
جو لیبرمن

فاکس نیوز روز ۲۴تیر در برنامه فاکس بیزینس گفت: جو لیبرمن، سناتور سابق کانتیکت و رئیس اتحاد علیه ایران اتمی استدلال کرد که پرزیدنت بایدن نباید با رژیم ایران مذاکره کند. وی گفت: دولت بایدن باید مذاکرات هسته‌یی با ایران را در وین به‌حالت تعلیق درآورد.

سناتور لیبرمن افزود: دولت در واشنگتن باید ببیند که رژیم ایران در صحنه عمل چکار می‌کند. این دولت هم‌چنان به سرکوب مردم خود ادامه می‌دهد. این کشور هم‌چنان به حمایت از گروه‌های تروریستی از جمله شبه‌نظامیان در عراق برای حمله به نیروهای آمریکایی در منطقه ادامه داده است. و البته، همان‌طور که گفتید، این دولت کاری کرد که نه تنها عادی نبود، بلکه ظالمانه بود.

من فکر می‌کنم زمان آن رسیده که دولت بایدن تمام مذاکرات با رژیم ایران در وین درباره توافق هسته‌یی را به‌حالت تعلیق درآورد تا زمانی که ایران از قوانین پیروی کند و به‌خصوص استفاده از تروریستهای مورد حمایت دولت خودش برای حمله به آمریکایی‌ها در کشورمان و در خاورمیانه را متوقف کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6d2be07-4b09-4344-9ca7-480179a747ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات