728 x 90

جوکار: باز ضربه‌یی دیگر و خیانتی دیگر

جوکار نماینده مجلس ارتجاع از یزد
جوکار نماینده مجلس ارتجاع از یزد

به گزارش خبرگزاری مجلس آخوندی روز یکشنبه ۲۲فروردین جوکار درباره وقوع حادثه‌یی در بخشی از شبکه توزیع برق تأسیسات غنی‌سازی نطنز که از آن به‌عنوان خرابکاری در این تأسیسات نام برده می‌شود، گفت: اولین تذکرم در رابطه با بحث هیأت مذاکره‌کننده هست امروز باز شاهد حادثه‌یی در تأسیسات نظنز بودیم. آقای رئیس و همزمان هم تیم مذاکره‌کننده ما در وین در حال مذاکره است. یعنی باز اعتماد دیگر و باز ضربه‌یی دیگر و خیانتی دیگر در حالی که همزمان گروه مذاکره‌کننده ما با تیم چهار به‌علاوه یک مذاکره در قالب برجام دارند این حادثه شکل می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: نتیجه‌گیری چیست؟ نتیجه‌گیری همان تئوری است که با لبخند از پشت خنجر بزن! آیا تجربه برجام کافی نیست؟ آیا این اتفاقاتی که در حال شکل‌گیری‌ست کافی نیست؟.

این دولت باید سیاست‌های کلی نظام و رهنمودهای حضرت آقا در دستور داشته باشد و از این سیاست‌ها کوتاه نیایند. اصل بحث برداشته شدن تحریم‌های ظالمانه و راستی‌آزمایی دقیق است. راستی‌آزمایی خط قرمز ماست و هیچکس حق ندارد از این خط قرمز عبور کند. در برجام تعلل کردید امتیاز دادید. هسته‌یی را نابود کردید امروز با توجه به پشتیبانی قدرت منطقه‌یی و برتری انقلاب و نظام با قدرت باید مطالبات مردم را پیگیری کنید و لاغیر... .

وی سپس همه تقصیر را به گردن دولت بی‌اختیار و شکست‌خورده روحانی انداخت و گفت: چرا کالاهای اساسی کمیاب و گران هست؟ چرا دولت نمی‌تواند توزیع را مدیریت کند؟ چرا امروز شبکه توزیع ناسالم بیشتری ضربه را به مردم وارد کرده است وزرای صنعت معدن تجارت وزیر جهاد کشاورزی مشکل مردم را در یابید و این وضعیت اسفبار پایان دهید... .

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5841eb7c-819e-4507-921f-43bfd6a0ef37"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات